קלר התגרה, הקטטה נגררה מהמגרש לחדר ההלבשה: הדו"ח מהתגרה בחדרה

רון קלר
רון קלר | אודי ציטיאט

פרטי המהומה בליגת הנוער נחשפו: מאמן המארחת הקניט את צוות הקבוצה היריבה לאחר שקבוצתו הפכה פיגור ל-1:2 בתוספת הזמן ועורר כאוס. אוהד שצילם הותקף על ידי שחקן. קלר בתגובה: "אני אחראי, מצר על התנהגותי"

(גודל טקסט)

אירוע מכוער ומצער התרחש אתמול (שבת) במשחק ליגת העל לנוער בין הפועל חדרה להפועל ראשון לציון, שם פרצה קטטה המונית בסיום ההתמודדות לאחר שחדרה עשתה מהפך בתוספת הזמן וניצחה 1:2, בדרך למקום השלישי. היום פרסמה ההתאחדות לכדורגל את דו"ח השיפוט מהמשחק, שבו הוסבר כיצד נוצרה התגרה האלימה.

בדו"ח נכתב כי לאחר שקבוצתו כבשה את שער השוויון בדקה ה-90, מאמן חדרה רון קלר (שהדריך זמנית את קבוצת הבוגרים בליגת העל, כזכור) התגרה בפני המאמן היריב, ערן ססי, שישב ביציע לאחר שהורחק בגין מחאות על השיפוט. אותו מעשה של קלר "היה התקדים למה שהתרחש לאחר הבקעת השער השני", כך תואר. אחרי המהפך, אנשי הספסל של חדרה ובראשם קלר ניגשו לעבר שחקני ואנשי ראשון לציון והקניטו אותם בצורה מגמתית, מה שעורר מהומה גדולה במגרש בהשתתפות שחקנים ואנשי צוות משתי הקבוצות, כאשר ססי נכנס לכר הדשא.

עוד צוין שמו של שחקן ראשון לציון אשר הנחית אגרוף בשחקן יריב וגם השתולל מחוץ לחדרי ההלבשה. כדורגלן אחר של הכתומים אף קפץ ליציע האוהדים לאחר שהבחין באוהד מצלם את התגרה והעיף לאוהד את הטלפון הנייד, מה שלא מנע מסרטון הווידאו שנקלט במכשיר להגיע אל השופט. בנוסף, כותב הדו"ח ציין שנכנס לחדר ההלבשה לאחר המשחק ובמהלך המשוב מול מבקר השופטים, נשמעו עדיין צעקות ורעש של תגרה מחוץ לחדרי ההלבשה עד להגעת משטרה שהוזמנה למקום. בעקבות המהומה, קהל משתי הקבוצות קפץ למגרש והשתתף בתגרה.

הקטטה בחדרה | צילום מסך

מטעמו של רון קלר נמסר: "קבוצת הנוער סיימה אתמול את העונה הסדירה עם ניצחון בדקות האחרונות על ראשל"צ. אין ספק שבנושא המקצועי העונה, הקבוצה היא הצלחה בקנה מידה ארצי. אבל, לצערי, בסיום המשחק התפתחה תיגרה המונית שאני כראש הצוות בקבוצת הנוער אחראי על המקרה מהצד של חדרה. ההתלהמות שהייתי שותף לה אינה חלק מתפיסתי החינוכית ומדרכי רבת השנים באימון כדורגל בכל הגילאים. אני מצר ומביע חרטה על התנהגותי, התנהגות הצוות והשחקנים כלפי אלפי אוהדי המועדון, הורי השחקנים ובעיקר הנהלת המועדון. כולי תקווה שאירועים מסוג זה לא יחזרו ונוכל להמשיך ליהנות מהצלחה מקצועית בהמשך העונה, לגדל ולחנך את השחקנים לספורטיביות, קבלת האחר ובעיקר סבלנות וסובלנות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי