בנוער הדרבי נצבע בצהוב: 2:3 למכבי על הפועל ת"א ברבע גמר הגביע

ניב ברקוביץ' | באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב

האדומים כבר חזרו מפיגור כפול, אבל שער דרמטי של אושמנדי בדקה ה-82 העלה את הצהובים לחצי הגמר, בסך הכל יממה לפני הגמר הגדול בין השתיים בבוגרים. גם מכבי פ"ת, מ.ס אשדוד ורמת השרון בין ארבע האחרונות

(גודל טקסט)

הפעם האחרונה שזכינו לראות דרבי בין מכבי להפועל תל אביב בגמר גביע המדינה הייתה ב-1994, אז הצהובים ניצחו 0:2 משערים של איציק זוהר וניר קלינגר. השתיים נפגשו מאז במסגרת הגביע, כולל בחצי הגמר ב-2001, אבל לא בגמר. מחר (רביעי, 20:30) זה יקרה באצטדיון בבלומפילד אחרי 27 שנה ועוד קודם לכן זכינו למעין מנה ראשונה במסגרת רבע גמר גביע המדינה לנוער ע"ש אבי רן.

מכבי תל אביב אירחה הערב באצטדיונה הביתי בנס ציונה את הפועל תל אביב וניצחה 2:3 דרמטי משערים של ניב ברקוביץ' (12), אור רויזמן בפנדל (45) ואנר אושמנדי בבעיטה ממחוץ לרחבה בדקה ה-82, בדרך להבטחת המקום בשלב ארבע האחרונות על חשבון האדומים שרק לפני כשלושה שבועות ניצחו את מכבי ת"א בנס ציונה 0:1 במסגרת ליגת העל לנוער. האדומים כבר חזרו מפיגור כפול הודות לשערים של אריאל כהן (60) ועילי קריספי (70)

כל ארבעת רבעי הגמר נערכו היום ולמכבי תל אביב הצטרפו בשלב הבא גם מ.ס אשדוד שניצחה 1:2 את הפועל באר שבע והפועל רמת השרון שהביסה 0:3 את הפועל נוף הגליל. מכבי חיפה, אלופת המדינה הטרייה גם בנוער, הודחה בחודש שעבר מהגביע על ידי הפועל רמת גן והאורדונים הפסידו הערב 3:2 למכבי פתח תקווה, העולה האחרונה לחצי הגמר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי