דאבל: מכבי חיפה חגגה אליפות גם בליגת הנוער

שחקני מכבי חיפה חוגגים את אליפות הנוער | מכבי חיפה, האתר הרשמי

כמו הבוגרים, גם הקבוצה הצעירה של הירוקים הניפה צלחת בסיום עונת 2020/21, בה השיגו 18 ניצחונות מתוך 20 מחזורים. צמד של נבו שדו ושער נוסף של איתמר גור סידרו לקבוצה של בני לם 1:3 על הפועל ת"א במשחק ההכתרה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

בעיר חיפה עדיין לא נרגעו מהזכייה של מכבי חיפה באליפות המדינה, לראשונה מזה כעשור, והיום (שבת) האוהדים הירוקים קיבלו עוד סיבה לחגוג, זאת לאחר שקבוצת הנוער של המועדון זכתה רשמית באליפות, לאחר שהציגו יכולת מרשימה לאורך העונה וסיימו אותה עם מאזן כמעט מושלם.

למעשה, עונת 2020/21 בליגת העל לנוער קוצרה ל-20 מחזורים בשל פגרות הקורונה השונות. מכבי "הרדי" חיפה של בני לם רשמה לא פחות מ-18 ניצחונות, כאשר היום היא גברה 1:3 על הפועל תל אביב במשחק ההכתרה.

צמד של נבו שדו, שעלה מהספסל, בתוספת שער של המגן איתמר גור סידרו לחיפאים מהפך בהתמודדות היום במגרש "קצף" לאחר שהפועל ת"א כבשה ראשונה מרגלו של גיא סביליה. כזכור, מכבי חיפה הוכתרה לאלופה גם בעונה שעברה, שנעצרה עקב פרוץ מגפת הקורונה והסגר שהוטל.

שחקני מכבי חיפה חוגגים | ג'ו הירש, האתר הרשמי של מכבי חיפה

מספר שחקני הקבוצה הבוגרת של מכבי חיפה, שנמצאים כרגע עם נבחרת ישראל במונטנגרו, בירכו את שחקני הנוער. גם יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אורן חסון בירך: "ברכות לקבוצת הנוער של מכבי חיפה על זכייה באליפות עונה שנייה ברציפות עם כדורגל מצוין, כישרון רב, ניהול מרשים, צוות מקצועי מוביל והשתייכות למסורת מפוארת".

נסיבות השנה האחרונה הביאו לפגיעה גדולה בכדורגל, ויותר מכל במחלקות הנוער והילדים, ואני תקווה כי בעונה הבאה נחווה שגרה מבורכת. אתם, כמו כל הצעירים והצעירות שמשחקים כדורגל, העתיד של הענף ונמשיך לעשות כל דבר אפשרי כדי להבטיח לכם את התנאים הטובים ביותר"

צפו: שחקני הקבוצה הבוגרת מברכים את הנוער

שחקני קבוצת הנוער של מכבי חיפה | מכבי חיפה, האתר הרשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי