"כשלו מול קשרים בני 112": ביקורת בבלארוס לפני ישראל, בכר יפתח?

play
קרלוס אלוס כמאמן קייראט, 2018 | GettyImages, VI-Images
תקציר מוקדמות היורו: אנדורה – בלארוס 0:0 01:29

בתקשורת הבלארוסית לא התלהבו מהסגנון של המאמן החדש קרלוס אלוס: "כמו פ.ס.ז' בתחילת דרכו של לואיס אנריקה, ללא תכלית". צוות שיפוט ספרדי שובץ לבלומפילד (ג', 21:45)

(גודל טקסט)

נבחרת בלארוס קיוותה להגיע לבלומפילד אחרי שחיברה שני ניצחונות רצופים, אבל נותרה מתוסכלת אמש (שבת) בעקבות 0:0 באנדורה. המאמן הקטלאני קרלוס אלוס הפתיע עם מערך 3-4-3 בבכורה שלו וביצע חמישה שינויים לעומת ההרכב שניצח 1:2 את קוסובו בבודפשט לפני כשלושה חודשים, אך לא ראה שער בכורה למרות 525 מסירות ושליטה מוחלטת, ועשוי לשנות שוב מול נבחרת ישראל בשלישי (21:45).

מי שנכנס טוב כמחליף ועשוי לפתוח הפעם הוא איבן בכר, אקס עירוני קרית שמונה שהבקיע העונה ארבעה שערים בכל המסגרות במדי דינמו מינסק. דניס פוליאקוב מהפועל חיפה ימשיך במרכז ההגנה גם אם המערך ישתנה.

"זו תוצאה רעה מבחינתנו, באנו כדי לנצח", אמר אלוס לאחר התיקו המאופס באנדורה. "הייתה לנו בעיה בסיומת, נצטרך לעבוד על זה. חשוב לאושש את השחקנים לקראת המשחק מול ישראל".

איבן בכר שחקן נבחרת בלארוס
יקבל הזדמנות בהרכב? איבן בכר | אימג'בנק GettyImages, Srdjan Stevanovic

עוד בנבחרת ישראל

יחסינו לאן: עם גלוך וסולומון, חלום היורו באמת נראה אפשרי "סולומון שווה יותר מכל רומניה ביחד". מעמדו בטוטנהאם מתחזק בונוס ההופעה: דור תורג'מן יזכה למענק על הבכורה בנבחרת קרוב רחוק: השפעת התיקו ברומניה על מצבה של נבחרת ישראל "מה בכר יגיד?" בסרביה עקבו בחשש אחרי "ערב הבלהות של גלזר" מתקפה חריפה ברומניה: "ישראל חיסלה אותנו, עדיף שלא נעלה ליורו"

בתקשורת בבלארוס ביקרו את הנבחרת: "525 מסירות (לעומת 214 של היריבה) ללא תכלית, זה קצת כמו פריז סן ז'רמן בשני המשחקים הראשונים של לואיס אנריקה. זו לא מחמאה. השליטה הזו לא יצרה כל סיכון על השער של אנדורה. הבלארוסים, שלא רגילים להיות כל כך הרבה זמן בהתקפה, חסרים חדות ומהירות בחלק הקדמי. ברגע שניסו להאיץ מעט, רמת הכישורים היוותה מכשול והכדור הלך לאיבוד. ובלי מהירות, קשה להטריד גם יריבה ששלושת הקשרים שלה יחד הם בני 112".

את המשחק ינהל צוות ספרדי בראשות ריקרדו דה בורגוס, ששפט בעבר את הפועל באר שבע ב-0:2 הביתי על קייראט במוקדמות הליגה האירופית לפני ארבע שנים ואת מכבי תל אביב ב-1:1 אצל פרנצווארוש לפני חמש שנים. הבאסקי בן ה-37, טכנאי שיניים במקצועו, שימש כשופט רביעי ב-2:3 של הנבחרת בסלובקיה, כאשר ערן זהבי הפך עם שלושער בליגת האומות לפני כשלוש שנים.

המשך הקמפיין של הנבחרת

12 בספטמבר: ישראל – בלארוס 12 באוקטובר: ישראל – שוויץ 15 באוקטובר: קוסובו – ישראל 18 בנובמבר: ישראל – רומניה 21 בנובמבר: אנדורה – ישראל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי