רון קופמן השתולל במהלך השיחה עם אורי אוזן: "למכבי חיפה היו עשרה זרים"

play
נפרדים. ברק בכר עם יעקב שחר | דני מרון
וירץ הימם, אולמו הבריק ודמשקאן עם ביצוע מושלם: צפו בשערי השבוע 03:48

בצל הגעתו המסתמנת של בכר עם הצוות שלו, המנחה זעם ב-103FM: "רוצה ששינו יתפקד כמו בית הדין הרבני בקריית אתא? זה לא עובד, זו נבחרת, הסחורה פגומה!". אוזן השיב: "רון, בוא נשנה את השיח". האזינו

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אחרי סיום דרכם של אלון חזן ויוסי בניון ועל רקע המינוי הצפוי של ברק בכר למאמן נבחרת ישראל, אורי אוזן עלה לשידור בתוכנית הספורט של 103FM וניסה לענות על השאלות של המנחה הזועם רון קופמן, שטען כי "הסחורה פגומה" ולא הבין מדוע יש צורך במאמן מנטלי כחלק מהצוות שאמור להגיע עם בכר: "אני רואה מה קרה בכוכב וכמה דני ענבר עזר, בוא ניקח את ליאור סושרד או אורי גלר, הייתי בהרצאה שלו. תביאו קוסם!".

קופמן המשיך במתקפה: "למה לזרוק את ערן שדו, כי המאמן מגיע עם אנשי אמונו בשביל לקבל בראש ב-4 השנים הקרובות? הוא לקח שלוש אליפויות עם מכבי חיפה? היו לה עשרה זרים! אתה לא יכול לבוא לנבחרת ולהגיד לשינו 'לך תביא לי 2 גויים ותגייר אותם בטרמינל'. אתה רוצה ששינו יתפקד כמו בית הדין הרבני בקריית אתא – יבוא כל גוי ויתנו לו תעודת זהות? זה לא עובד, זו נבחרת, את הסחורה כבר יש לי והיא פגומה! מה שתגיד לא ישנה את המציאות. אין לנו סיכוי להגיע ליורו או למונדיאל!".

האזינו לשיחה המלאה

ברק בכר, גיא צרפתי | Srdjan Stevanovic / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי