היעד הבא של אוסקר גלוך והביקורת החריפה על גיא לוזון: "זה זעק לשמיים"

play
שחקן הנבחרת האולימפית, אוסקר גלוך | רויטרס
כל הבישולים של אוסקר גלוך העונה 06:02

על כוכב הנבחרת ("גם כשהוא לא טוב, רואים שיש בו משהו שונה משאר השחקנים. אין לי ספק שהוא יגיע לליגה גדולה, לדעתי אנגליה או גרמניה") והמאמן שלא הגיב ("לא היה נעים לראות את המשחק")

(גודל טקסט)

אחרי התיקו מול מאלי וההפסד הדרמטי לפרגוואי, הנבחרת האולימפית של ישראל תפגוש מחר (שלישי ב-22:00) את יפן ותקווה להשיג ניצחון מפתיע שבסיטואציה מסוימת יכול גם לסדר לה העפלה סנסציונית לרבע הגמר. לקראת המשחק ואחרי שתי ההופעות הפחות טובות, פרשן ספורט1 אורי אוזן עלה לשידור בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס בין השאר לניהול המשחק של המאמן גיא לוזון ולהבדלים בין אוסקר גלוך לחוליו אנסיסו מברייטון ופרגוואי.

אוזן ניתח: "לוזון לא ניהל טוב את שני המשחקים, בעיקר לא את המשחק השני והנבחרת הזו מוציאה מעצמה פחות ממה שהיא יכולה. להגנתו של גיא ייאמר שיש גם כמה עמדות שיש לו חוסרים. לא אשקר, גם אני התאכזבתי מאוד וציפיתי שהנבחרת תראה שיפור וכיוון כלשהו, אבל זה נראה לא טוב. זה טורניר אולימפי, צריכים לקחת את הדברים הטובים ואני מקווה שנסיים אותו בצורה סבירה. מבחינה טקטית, הנבחרת הזו נראית לא טוב ולא היה לי נעים לראות את המשחק מול פרגוואי, אבל יש גם נקודות אור".

האזינו לדברים

על היעדר התגובה של לוזון: "במשחק השני זה זעק לשמיים, היה צריך לעשות חילוף אפילו בדקה ה-20, או אולי לשנות מערך. באופן אישי הייתי יותר מאוכזב מהתגובה שלו בסוף, זה העיד על ניתוק. זה היה משחק של 7:1, אם לא עומר ניראון שהוא הפתעה גדולה, אחת מנקודות האור והוא היה אמור להיות השוער השלישי. נקודת האור השנייה, אני נהנה מאוד מאוסקר גלוך, יש לו רגעים מאוד טובים. בשאר הפרמטרים אנחנו מאוד מאכזבים".

מאמן הנבחרת האולימפית של ישראל, גיא לוזון | אתר רשמי, הוועד האולימפי בישראל

על היכולת המאכזבת של דור תורג'מן: "זה לא רק באשמתו אלא גם באשמת איך שהנבחרת משחקת. זה עושה לו עוול. הוא שחקן שיודע לשחק טוב עם הכדור ואנחנו לא רואים את זה. יש אכזבה מהרבה מאוד שחקנים, אבל עצם זה שהגענו לאולימפיאדה כאחת מארבע נבחרות אירופאיות – זה הישג. עדיין יש סיכוי לסיים עם טעם מתוק ואולי אפילו לעלות שלב בסיטואציה מסוימת".

האקזיט הבא של רד בול זלצבורג. אוסקר גלוך | GettyImages

עוד על גלוך: "לפי טרנספר מרקט הוא שווה יותר מאנסיסו – 25 מיליון יורו לעומת 20 מיליון, אבל ראית שבגלל שהוא שנתיים בפרמיירליג, זו רמה אחרת. רד בול זלצבורג משחקת באוסטריה, אבל לא מסתכלים עליה כקבוצה בליגה האוסטרית – יש לה מוניטין של גידול שחקנים והערך של השחקנים שלה עולה אוטומטית. גם כשאוסקר לא טוב, אתה ראית שיש בו משהו שונה משאר השחקנים של הנבחרת. אוסקר יגיע למקומות שאנחנו מצפים, הוא שחקן מיוחד מאוד, או בשנה הזאת או בשנה הבאה, אין ספק שהוא יגיע לליגה גדולה. לדעתי גרמניה או אנגליה כי שם הקבוצות יכולות לשלם, ואני מאוד מקווה שהוא יעשה את קפיצת המדרגה שהיא לא פשוטה. אוסקר הוא שחקן מסומן, קבוצות פרמיירליג מכירות אותו".

על הכוכב של פרגוואי: "אנסיסו, שגדול מאוסקר בשלושה חודשים, הראה לנו שהוא באמת שחקן בלבל אחר. גם אוסקר לפרקים מראה את זה, אבל הנבחרת לא עוזרת לו לעשות את השיפור. אנסיסו משחק כבר שנתיים בפרמיירליג, בברייטון, ואני חושב שגם אוסקר יכול להגיע למקומות האלה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי