איתי שכטר התוודה: "אני מנסה להיות רגיש, אבל זה היה לא פשוט בכלל"

play
איתי שכטר ביום הפרישה מכדורגל | ניב אהרונסון
"צאו מהקשקוש הזה": הנאום של גיא לוזון אחרי ההפסד הדרמטי של ישראל 02:06

פרשן ערוץ הספורט באולימפיאדה דיבר בתוכניתו של יניב קטן ברדיו חיפה: "כרגע זה לא עובד, אנחנו מצפים להרבה יותר מהנבחרת". וגם: השחקן היחיד שמתפקד בחלק הקדמי ומה לא עובד מבחינה מקצועית?

(גודל טקסט)

איתי שכטר, פרשן ערוץ הספורט באולימפיאדה, עלה לשידור בתוכניתו של יניב קטן ב"רדיו חיפה" והתייחס ליכולת שמציגה הנבחרת האולימפית, שתפגוש הערב (שלישי ב-22:00) את יפן בנאנט ותקווה להשיג ניצחון שבסיטואציה מסוימת עשוי להעניק לה את הכרטיס לרבע הגמר.

שכטר פתח את הדבריו והתייחס לשני המשחקים הראשונים: "אנחנו מצפים ליותר מהנבחרת, אפשר להיראות הרבה יותר טוב וצריך לשחק הרבה יותר טוב. יש המון איכות, אבל זה נראה שאנחנו כל הזמן מגיבים לנבחרת שבאה מולנו ולא אנחנו אלה שבאים ללחוץ ולשחק חזק. כרגע זה לא עובד. אני חושב שיש לנבחרת המון כישרון וזה דור שיש לו גם ניסיון מהמונדיאליטו ומהיורו, אבל זה נראה שלא באנו מספיק מוכנים, גם נגד מאלי ועוד יותר נגד פרגוואי שהיינו קרובים ל-2:2 אבל התוצאה משקרת כי הם עשו מה שהם רוצים. אני מאוד מקווה שנגד יפן, כשיש עוד סיכוי קטן, נבוא אחרת ובגישה אחרת. אם צריך אז ללחוץ מההתחלה ולשחק עם שחקני אגף אמיתיים. במשחק האחרון ראינו את עידו שחר בצד שמאל וזה לא התפקיד שלו. כשאתה מפרשן את הנבחרת אתה מנסה להיות רגיש והכל, אבל זה לא היה פשוט בכלל במשחק האחרון".

זה לא נראה טוב. גיא לוזון | עיבוד תמונה, צילום: הוועד האולימפי בישראל

שכטר הסביר מבחינה מקצועית: "לא היה איזון עם אזולאי, גנדלמן וגלוך. איתן נשאר לבד, אוסקר כמו חלוץ שני ועומרי כל הזמן נכנס לעומק, אז לא היה לנו איזון באמצע. נועם בן הרוש המגן השמאלי המחליף משחק כל הזמן פנימה וזה פוגע במשחק של הנבחרת. אני חושב שרוי רביבו יכול להוסיף המון, הוא עם ניסיון אחרי העונה האחרונה ויכול לתת כוח מרענן לנבחרת והמון איכות".

האם מסתפקים בעצם ההגעה לאולימפיאדה? "זה אחד הדברים שדיברנו עליהם, שאנחנו לא רוצים להיות חלק אלא לעשות משהו. זה נראה כאילו אנחנו מקבלים ומכבדים את עצם ההשתתפות, אבל אנחנו יכולים להשיג הרבה יותר ויש לי אמונה שזה יכול לקרות דווקא במשחק נגד יפן. אולימפיאדה זו הפסגה של הספורט, לא היינו פה יותר מ-40 שנה וזה חלום. אנשים מגיעים לרגעים כאלה והם צריכים לאסוף את עצמם. עדיין יש סיכוי לעשות משהו ואני בטוח שהם יבואו בגישה אחרת".

שחקני הנבחרת האולימפית של ישראל חוגגים עם אוסקר גלוך | GettyImages

על אוסקר גלוך: "זה נראה שמבחינה התקפית הוא היחיד שעושה פעולות. הוא רוצה את הכדור כל הזמן באזורים המסוכנים וכל פעם שהוא נוגע בו קורים דברים טובים. הבנתי שאלעד מדמון יחליף את דור תורג'מן הערב ואולי ייפתח לו קצת. יש לו הרבה איכות, אבל זה נראה שהוא מתרגש מאוד באולימפיאדה הזו. אנחנו צריכים לנצח ולקוות שמאלי ופרגוואי יעשו תיקו. אפשר לעלות גם אם אם ננצח 0:2 את יפן ומאלי תנצח 0:1. קודם כל צריך לנצח אבל אני חושב שפרגוואי תנצח את מאלי".

על הכדורגל באולימפיאדה: "בסופו של דבר הכדורגל זניח באולימפיאדה, הוא הרבה פחות חשוב מכל המקצועות האחרים ולא סתם הרבה קבוצות לא משחררות את השחקנים שלהן, כי לפי חוק הן לא חייבות ויש רק שלושה חריגי גיל. לא רוצים להתנגש באירוע הכי גדול של הכדורגל שזה המונדיאל, אז יש פה חוקים שונים, האצטדיונים לא תמיד מלאים והרבה כוכבים לא נמצאים. באנו מהכדורגל וזה המקצוע שאנחנו אוהבים, אבל הטירוף פה כרגע הוא יותר על המקצועות האחרים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי