"אוסקר גלוך הוא האקזיט הבא של של קבוצה שכל אקזיט שלה הוא בוננזה"

play
שחקן הנבחרת האולימפית, אוסקר גלוך | רויטרס
צפו בבישול הגאוני של אוסקר גלוך במוקדמות ליגת האלופות נגד טוונטה 00:56

המשחק מול בלגיה ("פערי הרמות מאוד גדולים"), מצוקת הבלמים ("השאלה היא למה למקין לא זומן"), הפספוס ("מבאס שמשחקים בלי קהל") והפן החיובי ("סולומון סוף סוף חוזר לעצמו"). אוזן ניתח ב-103FM

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל תפתח מחר (שישי) את קמפיין ליגת האומות במשחק חוץ ללא קהל בהונגריה מול בלגיה. אורי אוזן, פרשן ספורט1, עלה לשידור בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס לפערי הרמות.

האזינו לדברים

אוזן סיפר על בלגיה: "זה העידן שאחרי דור הזהב שהגיע לחצי גמר מונדיאל 2018, אבל לא הגשים את מה שחשבו שהוא יהיה. רק קווין דה בראונה נשאר. טיבו קורטואה רב עם המאמן דומניקו טדסקו, רומלו לוקאקו קיבל פטור כדי להתאקלם בנאפולי, אז הכוכב הגדול מלבד דה בראונה הוא ז'רמי דוקו מסיטי. יש להם שני קשרים אחוריים מאסטון וילה והגנה די חדשה, אבל עדיין ולמרות זאת, הם הרבה הרבה יותר טובים מאיתנו על הנייר ופערי הרמות הם מאוד מאוד גדולים".

על סגנון המשחק והמערך שבו נבחרת ישראל צריכה לשחק: "היום בכדורגל אתה לא יכול רק להעיף את הכדור למעלה, אתה כן יכול להתמודד טקטית עם היתרונות של היריבה – ויש לה הרבה יתרונות. לא משנה באיזה הרכב רן בן שמעון יעלה, אני מניח שאולי הוא ינסה לפרקים מאוד קצרים ללחוץ, אבל הנבחרת תחזיק פחות בכדור ותנסה לצאת למעברים, שאולי זה מה שעומד מאחורי הרעיון של הצבתו של ענאן חלאילי כחלוץ, שזה מה ששמענו שתורגל באימון".

ארנור סיגורדסון שחקן נבחרת איסלנד לפני ענאן חלאילי שחקן נבחרת ישראל | רויטרס

על המצוקה בהגנה: "השאלה היא למה סתיו למקין לא זומן לסגל. יש לנו בעיית בלמים באופן כללי, בטח ובטח כששון גולדברג פצוע ומיגל ויטור לא בתוכניות כי לדעתי הוא לא יהיה רלוונטי לקמפיין הבא (מוקדמות יורו 2028) שהוא המשמעותי. יש כמובן את רז שלמה שעשה שיפור מדהים במכבי ת"א. כנראה שעומרי גנדלמן מיועד לשחק כבלם השלישי, שזו החלטה מעניינת של רן. כל מה שנשיג במשחק הזה הוא בונוס ואני רק מקווה שלא נקבל מכה.

"אנחנו מוגבלים ורן אמר במסיבת העיתונאים הראשונה שהוא לא מקובע לשיטה, לסגנון ולמערך. די עצוב שדווקא כשעלינו לדרג א' וקיבלנו נבחרות גדולות, אנחנו לא יכולים לשחק בארץ. פספסנו הזדמנות לראות פה שחקנים גדולים כמו דה בראונה וקיליאן אמבפה. מבאס שמשחקים בלי קהל וזה לא משנה באיזה מדינה, אבל זה טוב לצבור ניסיון. יורו 2028, לשם צריך לכוון, גם בזימונים".

קווין דה בראונה נבחרת בלגיה | GettyImages

על המשחק עצמו הוסיף אוזן: "גם אם ננסה ללחוץ בהתחלה, באופן טבעי אתה תלך לאחור כי אתה פחות איכותי, זה לא יעזור, אין לנו את האפשרויות. חוליית ההגנה היא באמת דלילה מאוד, הוא הזמין רק שני בלמים טבעיים שאחד מהם (עידן נחמיאס) הוא שחקן מחליף במכבי תל אביב.

"בצד החיובי, יש לנו את מנור סולומון שסוף סוף חוזר לעצמו. אני מקווה שהוא יהיה בריא ושלם ושימשיך את היכולת הטובה מהמשחק הראשון שלו במדי לידס, ואת אוסקר גלוך שעושה דברים נהדרים ברד בול והוא השחקן עם שווי השוק הכי גבוה בקבוצה, הוא השחקן הכי איכותי שם וגם האקזיט הבא שלהם. כל אקזיט של רד בול זלצבורג, ותסתכלו על האחרונים, בוננזה.

"בצד שמאל של הבלגים יהיה את דוקו מול אלי דסה שיצטרך חיפוי. דוקו באחד על אחד, אם אתה לא מונע ממנו את הכדור אתה לא יכול לעצור אותו. הנבחרת תצטרך להתמודד ואני מאוד מקווה שלא תהיה תבוסה, שנצבור מהמשחק הזה ניסיון ושרן יתחיל לשפשף את המערכים".

האקזיט הבא של רד בול זלצבורג. אוסקר גלוך | GettyImages

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי