דיסלדורף: שלזינגר גברה על ג'רבי בקרב חצי הגמר

ג'רבי. נוצחה על ידי היריבה הגדולה שלה
ג'רבי. נוצחה על ידי היריבה הגדולה שלה | צילום: Gettyimages

הבריטית סיימה עם הכסף, הישראלית 5. גם בולדר הפסידה בקרב על הארד

(גודל טקסט)

אחרי שגולן פולק זכה במדליית הכסף המוקד הישראלי בתחרות הגראנד פרי בדיסלדורף עבר למפגש בין ירדן ג'רבי ליריבתה הגדולה אליס שלזינגר בחצי הגמר שם סיימה הבריטית עם ידה על העליונה.

 

שלזינגר סיפקה נעילת בריח ממנה ג'רבי לא הצליחה להשתחרר, ניצחה באיפון לאחר 3:32 דקות ועלתה לגמר שם פגשה את טינה טרסטניאק הסלובנית שנמצאת בכושר מצוין, והפסידה באיפון תוך 3:24 ונאלצה להסתפק במדליית הכסף.

 

 

בסיום התחרות מסרה שלזינגר: "אני מרגישה שציינתי נקודת דרך חשובה לקראת המסע שלי לריו 2016. זה הסבב הראשון שלי השנה, וזה לאחר תקופה משמעותית בה עבדתי קשה מכל ההיבטים. לזכות במדליה בכל תחרות  אינה דבר מובן מאליו, ואיני שוכחת לרגע שהדבר הכי חשוב זה להמשיך להשתפר ולעשות כל פעם עוד צעד קדימה". 

 

"אני רוצה להגיד תודה לצוות המקצועי המצוין שעוטף אותי ולמשפחה שלי שבכל המסע האינטנסיבי הזה, מהווה עבורי חומה בצורה של רוח גבית. אני רואה ומרגישה את הפרגונים מישראל ומאנגליה, פרגונים שנותנים לי דרייב נוסף של המון מוטיבציה. בסיום השמחה של הזכייה, אני כמובן באופן טבעי ממשיכה להתאמן ולהתכונן  לקראת הסבבים והתחנות הבאות."

 

ג'רבי. תוצאה מאכזבת (gettyimages)

 

ג'רבי, המתחרה במשקל עד 63 ק"ג, גברה על טרמבלי הקנדית בסיבוב השני ולאחר מכן באיפון על ג'ניפר וישרס ההולנדית. ברבע הגמר ניצחה באיפון את אנה ברונהולם השבדית. ג'רבי נוצחה גם בקרב על האד מול המונגולית מונחזאייה צדבסורן והסתפקה במקום החמישי.

 

לינדה בולדר שמתמודדות בקטגוריה עד 70 ק"ג הפסידה ברבע הגמר ליריבה מגרמניה, אך בבית התנחומים הגיעה לקרב על הארד אחרי ניצחון על הספרדיה, מריה ברנבאו. לצערה בקרב על המדליה היא הפסידה בוואזרי לקולומביאנית, יורי אלביאר וגם היא לא עלתה על הפודיום.

 

ליאור וילדיקאן, שגם היא מתחרה בקטגוריה של עד 70 ק"ג, הפסידה בקרב הראשון שלה באיפון לסאונגיאון קים מדרום קוריאה. גם אסף חן (עד 81 ק"ג) הפסיד בסיבוב הראשון לאונבטאר אוטגונבאטר המונגולי. השניים סיימו בשוויון (יוקו לכ"א) לאחר חמש דקות, אך הישראלי הפסיד בשל העובדה שהיו לו שני עונשים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי