ג'ודו: מדלית זהב לטל פליקר

|

הצלחה נוספת לישראלים בסבב האירופי, שמאילוב סיים שביעי. אליפות אירופה בוטלה

(גודל טקסט)

מאת: מערכת ספורט2       צילום: איגוד הג'ודו

 

 

עוד הישג בזירה הבינלאומית לנבחרת הג'ודו הישראלית. אחרי שבשבוע שעבר השיגו נבחרות ישראל השונות מספר מדליות בסבב אירופה הפתוחה בבולגריה, הגיעה היום תחרות באותו הסבב שהתקיימה ברומא והניבה מדלית זהב לטל פליקר.

 

 

פליקר המתחרה במשקל 66 ק"ג ניצח בקרב הראשון יריב יפני, בקרב השני גבר על יריב אוסטרי, בקרב השלישי היה זה יריב פורטוגלי שהפסיד לישראלי ובחצי הגמר ניצח פליקר יריב מצרפת. בגמר חיכה לטל פליקר יריב מגיאורגיה אותו ניצח פליקר אחרי ואזארי ואיפון.

 

באותו משקל התחרה ברוך שמאילוב שמתחיל את דרכו בתחרויות הבוגרים – סיים בדירוג ה- 7 לאחר 2 נצחונות ו- 2 הפסדים.

 

מאמן נבחרת הגברים אורן סמדג'ה: "יש סיפוק עצום בכך שבכל שבוע ושבוע הנבחרות הישראליות חוזרות עם מדליות מתחרויות ברחבי העולם. טל נמצא בהתקדמות מתמדת ואני שמח שהוא החל את 2015 ביכולת טובה".

 

 

אליפות אירופה בג'ודו 2015 בוטלה

 

איגוד הג'ודו האירופי הודיע הבוקר כי הזכות לאירוח אליפות אירופה ב-2015 נלקחה מהאיגוד הבריטי. האליפות, שתוכננה להיערך בגלזגו, נמצאת כרגע בסימן שאלה ולא ברור אם תתקיים. אפשרות שהועלתה היא שתחרות הג'ודו במשחקים האירופאים בבאקו תהפוך לאליפות הרשמית ותעניק ניקוד לדירוג האולימפי והעולמי.

 

הסיבה לביטול היא דרישת האיגוד האירופי לבטל את חוזה האימוץ עם התאחדות הלחימה המשולבת UFC, אותו הגדיר כהסכם שנוגד את ערכי הג'ודו. 

 

הנציג הבריטי התייחס לביטול: "בצער רב אנחנו נאלצים לאשר את הדיווחים. עשינו את כל המאמצים לקיים את התחרות ועבדנו לשם כך מסביב לשעון". הבריטים אף ציינו כי הם יתייעצו עם נציגיהם המשפטיים במטרה להפוך את ההחלטה שנראית כרגע כסופית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי