"הניצחון על ג'רבי העלה לי את הביטחון"

שלזינגר. מקבלת יחס נהדר בבריטניה
שלזינגר. מקבלת יחס נהדר בבריטניה | צילום: Gettyimages

אליס שלזינגר בראיון ל-103FM: "היום אין לי כל קשר לנבחרת ישראל"

(גודל טקסט)

אחד הקרבות המתוקשרים בספורט הישראלי הוא המאבק בין אליס שלזינגר לירדן ג'רבי שתפסה את מקומה בנבחרת ישראל. ביום שבת היתה לשלזיגר הזדמנות "לנקום" על המזרן, כשהשתיים נפגשו בגראנד סלאם טיומן, והישראלית-בריטית יצאה כשידה על העליונה.

 

"אני חושבת שהניצחון על ירדן העלה לי את הביטחון", אמרה שלזינגר לתכנית הספורט של 103FM, "אחרי אליפות אירופה באתי לתחרות הזאת, כי רציתי לנסות ולשנות דברים לפני אליפות העולם ואני ממש שמחה על ההחלטה הזה. יש עוד הרבה עבודה אבל גם אותה נעשה".

 

 

"המפגש הראשון הוא זה שהיה מלחיץ ומשמעותי יותר, אבל אחרי שהוא עבר הלחץ ירד. מעכשיו זה יהיה עוד מפגש עם מישהי מהצמרת העולמית. לא היה חשוב לי במיוחד לנצח דווקא את ירדן, רציתי לנצח גם בהמשך, היא אחת הספורטאיות הטובות בעולם והיא עוד נקודה בדרך".

 

ג'רבי. "חושבת שעכשיו הלחץ ירד" (gettyimages)

 

"היחס בבריטניה מעולה. מהרגע הראשון גרמו לי להרגיש בבית. יש התייחסות מדהימה לספורטאי, אבל לא משהו שלא קיבלתי בארץ. אני חושבת שהמעטפת המקצועית בארץ היא בהחלט טובה מאד. אין לנו במה להתבייש".

 

"הסכסוך מעולם לא היה סביב פאבל (מוסין, מאמנה ובן זוגה). מהרגע הראשון ביקשתי שיתנו לי הזדמנות שווה להתמודד עם ירדן על הכרטיס ואת זה לא נתנו לי לעשות. מאז ומתמיד אמרתי שאם יהיה מאמן אחר שהוא לא שני הרשקו (מאמנה האישי של ג'רבי) אני אתאמן אצלו. אני לא פוסלת חזרה לנבחרת ישראל".

 

"במהלך התחרויות אין לי קשר לנבחרת ישראל. זה לא משהו שכפו על מישהו, אבל לדעתי הם מעדיפים את זה ככה. לי יש את הנבחרת שלי ואני מאד מרוצה מהאנשים והחברה שיש לי שם. מי שרוצה ליהנות מחברתי מוזמן ומי שלא, לא חייב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי