באקו: זהב לשלזינגר, ירדן ג'רבי סיימה חמישית

שלזינגר. שלוש משלוש
שלזינגר. שלוש משלוש | צילום: gettyimages

הבריטית ניצחה בפעם השלישית את יריבתה הגדולה בחצי: "הרגשה מצוינת"

(גודל טקסט)

מי אמר שמשעמם באזרבייג'אן? ירדן ג'רבי, אלופת העולם לשעבר, הפסידה היום (שבת) לאליס שלזינגר בחצי הגמר של גראנד סלאם באקו. הבריטית-ישראלית המשיכה כל הדרך אל הזכייה בטורניר, בעוד אלופת עולם לשעבר הפסידה גם בקרב על הארד.

ג'רבי, שמתחרה במשקל של עד 63 ק"ג, עברה בדרך למפגש הפיקנטי ג'ודאיות מצרפת, פורטוגל ויפן. היא התמודדה בפעם השלישית מול שלזינגר מאז שזו עברה לייצג את בריטניה, והפסידה בפעם השלישית. בקרב על מדליית הארד היא הפסידה לקובנית מריסט אספינוזה לאחר 1:37 דקות. 

אלופת העולם לשעבר היא אחת התקוות הגדולות של ישראל לקראת המשחקים האולימפיים בריו, אבל כיום היא לא מצויה בכושר טוב, כאשר לא מזמן היא נכשלה להשיג מדליה באליפות אירופה שנערכה בקאזאן.

ג'רבי. מגיעה בכושר לקוי לקראת משחקי ריו? (gettyimages)

שלזינגר פתחה את היום ניצחון על האנה מרטין האמרקנית, המשיכה עם איפון על קיומי ווטאנבה הפיליפינית, וגברה באיפון נוסף על בורסה קטיפוגלו לאחר 20 שניות, לפני שפגשה את ג'רבי. בגמר היא פגשה את מריאנה מיסקוביץ' הקרואטית באיפון לאחר 27 שניות.

"הרגשתי מצוין בתחרות ואני חושבת שזה ניכר היטב במהלך הקרבות", אמרה שלזינגר בסיום. "אף פעם לא הרשיתי לעצמי הנחות וקיצורי דרך ואני מאמינה בכל ליבי שרק עבודה קשה היא הפתרון למקסם הצלחות. כל מדלייה וכל הישג משמעותי עבורי ואני ממשיכה בנחישות ובריכוז המתבקש  לקראת המבחן האמתי שיקרה במשחקים האולימפיים".

 

שלזינגר. "המבחן האמתי יהיה במשחקים האולימפיים" (gettyimages)

 

מאמנה האישי ובן זוגה, פבל מוסין, אמר: "אליס הפגינה יכולות מרשימות במהלך הקרבות. לצעוד קדימה לקראת עוד הישג הוא תמיד מרגש ומשמח וממש לא מתקבל כמובן מאליו. אני גאה בה ואנחנו חזק עם העיניים נשואות קדימה לטורניר המאסטרס בסוף החודש וכמובן לריו 2016."

ג'רבי היא לא הנציגה היחידה של נבחרת ישראל שהגיעה רחוק ביום התחרויות בבאקו. אסף חן, שמתחרה במשקל של עד 81 ק"ג, העפיל לרבע הגמר שם הפסיד ליריב מבולגריה. ההפסד בשלב הזה שלח אותו לבית הניחומים, כלומר למאבק על מדליית הארד, אבל הוא נכנע ליריב מקובה וסיים במקום השביעי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי