ג'רבי: "נהנית מהרגע". ששון: "התחלתי לנחות"

ירדן ג'רבי בטקס
ירדן ג'רבי בטקס |

איגוד הג'ודו ערך קבלת פנים המונית לשני המדליסטים האולימפים ולמאמניהם

(גודל טקסט)

איגוד הג'ודו ערך הערב (מוצאי שבת) אירוע רב משתתפים למדליסטים האולימפיים אורי ששון וירדן ג'רבי בהאנגר 11 בתל אביב.

 

במרכז הערב עמדו כמובן שני זוכי מדליות הארד, אך גם יו"ר האיגוד משה פונטי נאם וחגג יום הולדת 60 תוך שהחמיא לשגיא מוקי שעלה אל הקרבות בריו פצוע. מאמן הגברים אורן סמדג'ה הנרגש סיפר איך זה להיות המאמן הראשון שמחזיק שתי מדליות אחת כספורטאי ואחת כמאמן, ושני הרשקו מאמן הנשים קינח בכך שזו פעם ראשונה שישראל שולחת למשחקים האולימפיים נבחרת נשים והוא מקווה שכך יהיה גם בטוקיו.

הצטרפו לעמוד הפייסבוק של ספורט1

 

ירדן ג'רבי סיפרה: "הערב הזה הוא רק ההתחלה, רק עכשיו מתחילים את החגיגות. אני נהנית מהרגע. את המדליה עיכלתי כבר. אנשים מסביבי אומרים לי שנכנסתי למועדון יוקרתי מאוד של המדליסטים האולימפיים. זה איזשהו היכל תהילה, אבל בשבילי בעיקר מדובר בהתגשמות חלום ילדות. זה משהו שהצבתי לעצמי כמטרה והצלחתי להגשים".

 

משה פונטי ושגיא מוקי חוגגים (סתיו איפרגן)

 

ג'רבי הוסיפה: "הערב הזה הוא לא רק בשבילי, הוא גם בשביל אורי והמשלחת כולה והוא סיכום של ארבע שנים. משה פונטי היו"ר, אני קוראת לו פונטי המלך. זה גם ערב לאנשים מהג'ודו שלא רואים אותנו. הם מכירים אותנו מתחרויות, אז זו מן התחככות כזו למשפחה האישית שלנו, של הג'ודו".

 

אורי ששון לא עצר את התרגשותו: "התחלתי לנחות אחרי כמה ימים שלא הייתי על הקרקע והאירוע הזה עוד פעם הרים אותי. יש כאן הרבה אנשים יקרים. זה כיף, אני נהנה תודה לאיגוד הג'ודו המדהים הזה. לא הייתי מגדיר את השבועות האחרונים כהיי, אבל הייתי אומר שזה מאוד מחמיא לי ואני שמח שאנשים אומרים שאני נותן להם השראה".

 

ששון המשיך: "את המדליה כבר עיכלתי. היא שמורה בבית של אמא שלי. המון ילדים פונים אלי ורוצים לדבר איתי, שאתן להם עצות ואעזור להם וזה ממש מרגש שהפכתי לסוג של השראה בשבילם. זו זכות גדולה. הערב הזה הוא גם סוף וגם התחלה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי