מדליית כסף לגילי כהן בגרנד פרי טביליסי

גילי כהן על הפודיום
גילי כהן על הפודיום | צילום: באדיבות איגוד הג'ודו

הישראלית הגיעה לגמר והפסידה ליריבה מאיטליה. פליקר נוצח בקרב על הארד

(גודל טקסט)

גראנד פרי טביליסי בג'ודו יצא לדרך  והאיר פניו לגילי כהן שזכתה במדליית הכסף (עד 52 ק"ג). כהן עלתה אוטומטית לסיבוב השני, שבו ניצחה את אולקסנדרה סטרקובה מאוקראינה באיפון, 30 שניות לפני סיום הקרב.

 

בסיבוב הבא פגשה גילי כהן את טסולמון אדיאסאמבו ממונגוליה. הקרב לא הוכרע לאחר ארבע דקות, והשתיים נכנסו לניקוד זהב. המונגולית ספגה עונש, כהן עלתה לחצי הגמר.

הצטרפו לדף הפייסבוק של ספורט1

 

בחצי הגמר היא התמודדה מול מרים ג'אנאשווילי מגאורגיה. כבר לאחר שתי דקות ותשע שניות סיימה כהן את הסיפור עם איפון ועלתה לגמר.

 

בקרב על מדליית הזהב היא פגשה את אודט גיופרידה מאיטליה. לאחר 4 דקות של קרב, כל אחת מהג'ודאיות ספגה עונש והקרב הלך לניקוד זהב. כהן תקפה, אך לאחר 55 שניות, האיטלקיה השיגה ווזארי וניצחה. כהן זכתה כאמור במדליית הכסף וצברה 180 נקודות לדירוג האולימפי.

 

הג'ודוקא טל פליקר הגיע עד לקרב על מדליית הארד אך נוצח בו. הוא פתח טוב את התחרות מול בקה שבדטושוילי מגיאורגיה. תוך דקה ושתי שניות הוא השיג תחילה יוקו ולאחר מכן הטיל את יריבו באיפון, ועלה לסיבוב הבא, שם רשם ניצחון טכני את ארסן גליסטיאן הרוסי.

 

ברבע הגמר גבר פליקר על פאוול זגרודניק מרוסיה בזכות יוקו. בחצי הגמר הפסיד הישראלי לוזה מרגולישוילי מגאורגיה באיפון ונוצח באיפון גם בקרב  על הארד מול זאנסי סמאגולוב הקזחי.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי