אורי ששון הודח כבר בסיבוב השני באליפות העולם במרקש

אורי ששון
אורי ששון | באדיבות הוועד האולימפי

הג'ודוקא הישראלי (100 ק"ג) נכנע לסיריל מארה הצרפתי בקרב הראשון שלו בתחרות: "לא הייתי מספיק ממוקד ונחוש"

(גודל טקסט)
אחרי כל הדיבורים והמאמצים הדיפלומטיים, אורי ששון הפסיד היום (שבת) לסיריל מארה הצרפתי כבר בסיבוב השני באליפות העולם במשקל פתוח במרקש, מרוקו.


ששון (100 ק"ג) ספג עונש בתחילת הקרב מול הצרפתי שזכה במדליית ארד בריו 2016, ובהמשך גם נכנע לווזארי בדרך להפסד מאכזב כבר בקרב הראשון שלו בתחרות היוקרתית.




"אחרי האולימפיאדה ידעתי שיהיו גם אכזבות", כתב ששון בחשבון האינסטגרם לאחר הקרב. "היום לא הייתי מספיק ממוקד ונחוש, דבר שהקשה עליי מאוד לייצר התקפות משמעותיות, בטח נגד יריב כזה מנוסה כמו מרה הצרפתי. למרות הזכיות האחרונות בגרנד פרי טשקנט וגרנד סלאם אבו דאבי, אני עדיין לא בשיא כושרי הפיזי והמנטלי אבל מאמין בדרך של אורן סמדג'ה והצוות, מאמין בעצמי, ויודע שיהיו ימים טובים יותר".


 

אחרי האולימפיאדה ידעתי שיהיו גם אכזבות. היום לא הייתי מספיק ממוקד ונחוש. דבר שהקשה עליי מאוד לייצר התקפות משמעותיות, בטח נגד יריב כזה מנוסה כמו מרה הצרפתי. למרות הזכיות האחרונות בגראנד פרי טשקנט וגראנד סלאם אבו דאבי, אני עדיין לא בשיא כושרי הפיזי והמנטלי. מאמין בדרך של אורן סמדג'ה והצוות, מאמין בעצמי, ויודע שיהיו ימים טובים יותר. תודה לפונטי ואיגוד הג'ודו שנלחמו כהרגלם שנגיע להתחרות עם כל הקשיים שהעריפו עלינו, תודה לנותני החסות שלי "בנק יהב" על התמיכה המדהימה ולכל מי שצפה ועודד. המטרה הבאה : מחנה אימון ביפן וגראנד סלאם טוקיו שיערך בחודש הבא. שיהיה לכולם שבוע מוצלח. שלכם, אורי קרדיט : אורן אהרוני

A post shared by Sasson Ori (@ori_sasson) on

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי