מדליית זהב לטל פליקר בזאגרב, ארד לברוך שמאילוב

טל פליקר
טל פליקר | איגוד הג'ודו האירופאי

מדליסט הארד באליפות אירופה ניצח בגראנד פרי היוקרתי את גיורגי זנטראיה האוקראיני. שמאילוב זכה במדליה כשניצח באיפון יריב מונגולי. טמלקובה נוצחה באיפון בקרב על המדליה

(גודל טקסט)

הג'ודוקא טל פליקר (66 ק"ג), זכה הערב (שישי) במדליית הזהב בגראנד פרי היוקרתי בזאגרב, תחרות הקריטריון הראשונה למשחקי טוקיו 2020. בחצי הגמר ניצח פליקר, מדליסט הארד מאליפות אירופה באיפון את אדריאן גומביץ' הסלובני, ובגמר גבר על גיורגי זנטראיה האוקראיני, אלוף העולם בעבר ופעמיים אלוף אירופה. פליקר החל את דרכו בתחרות בסיבוב השני וניצח ארבעה יריבים בדרך לגמר.

ברוך שמאילוב, גם הוא במשקל של 66 ק"ג, עלה לקרב על הארד, ניצח באיפון וזכה במדליה. ברבע הגמר הוא הפסיד לאדריאן גומביץ' הסלובני, והגיע לבית הניחומים, שם ניצח בניקוד זהב את דניס ויירו ממולדובה. בקרב על הארד הוא פגש את אלטנסוק דובדון ממונגוליה וניצח כאמור. אלון רחימא (עד 60 ק"ג) ניצח קרב לפני שהפסיד ליריב אוקראיני והודח.

אצל הנשים, בטינה טמלקובה (עד 52 ק"ג), התמודדה על מדליית הארד מול האמריקאית אנג'ליקה דלגאדו, הצליחה להשיג ווזארי, אך איבדה ריכוז וכעבור דקה איפשרה ליריבה האמריקנית לבצע איפון ולנצח בקרב. קודם לכן היא  הפסידה ברבע הגמר, ובבית הניחומים התאוששה עם ניצחון בווזארי על רקה פופ ההונגרייה.

שמאילוב. הישג מרשים (האתר הרשמי)
שמאילוב. הישג מרשים (האתר הרשמי).

גפן פרימו הצעירה ניצחה קרב אחד, אבל הפסידה לאחר מכן לצרפתייה אמנדין בושאר. נועה מינצקר (48 ק"ג) ושירה ראשונה (48 ק"ג) סיימו במקום השביעי. גם תמנע נלסון-לוי (57 ק"ג) סיימה שביעית ובאותו משקל, מעיין גרינברג הפסידה בסיבוב השני לרוסייה דיאנה דז'יגארוס.

מחר (שבת) ייכנסו למעגל התחרויות גילי שריר (עד 63 ק"ג), ירדן מאירסון (עד 70 ק"ג), אלוף אירופה שגיא מוקי (עד 81 ק"ג) וטוהר בוטבול (עד 73 ק"ג). ביום ראשון יתחרו מדליסט הארד מאליפות אירופה האחרונה, פיטר פלצ'יק (עד 100 ק"ג), מדליסט הארד מריו אורי ששון (100+ ק"ג) ולי קוכמן (עד 90 ק"ג).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי