אורי ששון הפסיד בגמר של גרנד פרי זאגרב וזכה בכסף

ששון
ששון | דני מרון

אחרי שגבר על יריב קזחי שסירב ללחוץ את ידו והכניע מתמודדים מאזרבייג'אן, הולנד וברזיל, הפסיד הג'ודוקא בגמר לגוראם טושישווילי הגיאורגי באיפון אחרי קרב שארך דקה וחצי והסתפק במקום השני

(גודל טקסט)

כלכך קרוב. אורי ששון, הג'ודוקא השיראלי הבכיר, היה קרוב להשלים טורניר נהדר ולזכות במדליית זהב בגרנד פרי בזאגרב במשקל של מעל 100 ק"ג, אך הפסיד לגוראם טושישווילי, אלוף אירופה מ2017, והוא יסתפק במדליית הכסף ובמקום השני. 

ששון התחיל את הקרב בצורה אגרסיבית וניסה לתקוף את יריבו, אלה שאחרי דקה וחצי בתוך הקרב, הצליח יריבו של ששון לבצע היפון על הישראלי ולמעשה ניצח את הקרב והטורניר. 

ששון גבר בדרך לשמינית על גלימזחן קריקבאי מקזחסטן, שסירב ללחוץ את ידו של הישראלי בתום הקרב בו הפסיד בשל שלוש עבירות טכניות מהירות שביצע ובכך ופילס את דרכו של ששון לקרב מול האזרי שאהין גרמאנוב, אותו ניצח ששון בשני ווזארים שמשמעותם איפון. ברבע הגמר הוא התמודד מול ההולנדי יור ספיקרס וגם אותו הכניע בשני ווזארים ובחצי הגמר חלף על פני הברזילאי רואן איזקיירדו שגם הוא ספג שלוש עבירות ונכנע. 

כאמור, בגמר הפסיד ששון אך באופן כללי הוא יכול לרשום לעצמו טורניר יפה בו הראה ניצוצות והוא החזיר לעצמו את הביטחון שאבד מעט עם האכזבה באליפות אירופה שנערכה בארץ. הוא זכה במדלייה הרביעית של המשלחת הישראלית בזאגרב, שמצטרפת לזהב של טל פליקר (עד 66 ק"ג), ברוך שמיאלוב באותו המשקל זכה בארד, וטוהר בוטבול שזכה בארד גם הוא (עד 73 ק"ג). 

עוד היום, במשקל של עד 100 ק"ג נכנע פיטר פלצ'יק בשמינית הגמר לאוקראיני דנילו יוטסול וכך מדליסט הארד מאליפות אירופה סיים את דרכו עקב ווזארי בניקוד זהב. קודם לכן הוא גבר בווזארי על האיטלקי ג'וליאנו לופורצ'יו. הדחה נוספת רשם גם לי קוכמן, שתחילה ניצח את סמן רקיטה האוקראיני, אבל בסיבוב השני הודח כתוצאה מאיפון של נמניה מאידוב הסרבי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי