גפן פרימו: "אעשה כל מאמץ שבפעם הבאה זה יסתיים בזהב"

גפן פרימו
גפן פרימו | האתר הרשמי

סגנית אלופת העולם לנוער לא מסתפקת במדליית כסף: "אני עובדת קשה ומשקיעה את כל כולי כדי לסיים כל תחרות בניצחון". המאמן, שני הרשקו: "הישג גדול והיסטורי". יו"ר איגוד הג'ודו, משה פונטי: "ספורטאית מדהימה"

(גודל טקסט)

גפן פרימו בת ה-18 רשמה אתמול (חמישי) עוד הישג מצוין כשזכתה במדליית כסף באליפות העולם עד גיל 21 שהתקיימה בבהמא.


פרימו סיכמה: "תמיד מאכזב לסיים תחרות בהפסד, אני עובדת קשה ומשקיעה את כל כולי כדי לסיים כל תחרות בניצחון, יחד עם זאת אני מאוד שמחה ומאושרת על המדליה הראשונה שלי באליפות העולם. זה תמיד כבוד גדול להגיע לגמר אליפות העולם, אני אעשה כל מאמץ שבפעם הבאה זה יסתיים בזהב".


"במדליה הזאת אומנם אני זכיתי אבל מאחורי ההישג עומד צוות גדול שמגיעה לו תודה ענקית. קודם כל לשני הרשקו המאמן שמלווה אותי באופן צמוד, ליו"ר האיגוד משה פונטי ולכל הצוות המקצועי שעומד מאחורי, לכל ספורטאיות נבחרת הנשים ולמשפחה היקרה שלי. רוצה גם להודות לספונסר שלי טלטוס שתומך ומסייע לי לעבוד בראש שקט ובמחויבות גדולה", הוסיפה.


 

שני הרשקו: "עוד הישג גדול והיסטורי לגפן פרימו, לנבחרת הנשים ולאיגוד הג'ודו. מאוד רצינו לזכות בזהב אבל אנחנו שמחים בחלקנו. גפן ספורטאית צעירה שכל פעם מחדש מוכיחה שעבודה קשה ומחויבות יכולים להוביל אותך להישגים הגדולים ביותר. גאה בגפן, בספורטאיות הנבחרת, באיגוד הג'ודו ובצוות המקצועי שלי שמשקיע את כל כולו למען הישגים כאלה".


גפן פרימו באליפות אירופה בתל אביב.
גפן פרימו באליפות אירופה בתל אביב. "מוכיחה מחדש כל פעם שעבודה קשה מביאה להישגים" (דני מרון)


משה פונטי: "מאושר עבור גפן, ספורטאית מדהימה שתמיד מגיעה גם עם מחויבות גדולה וגם עם חיוך ואני שמח וגאה לא פחות בשני הרשקו שמוביל את נבחרת הנשים. זה הישג ענק לספורט הישראלי בכלל ולג'ודו שלנו בפרט".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי