מדליית ארד לענבל שמש באליפות אירופה עד גיל 23

ענבל שמש
ענבל שמש | צילום: באדיבות איגוד הג'ודו

הג'ודו הישראלי רשם עוד הישג מרשים עם מדליה נוספת בגיור, הונגריה. הקרב על הארד בין הזוכה לבין פז לייבל במשקל עד 63 ק"ג היה דרבי ישראלי שהוכרע בניקוד זהב

(גודל טקסט)

הג'ודו הישראלי ממשיך לרשום הישגים מרשימים עם מדליית ארד לענבל שמש באליפות אירופה עד גיל 23 הנערכת בגיור, הונגריה. שמש זכתה בארד במשקל עד 63 ק"ג. הקרב על הארד היה דרבי ישראלי בינה לבין פז לייבל, בו הצליחה שמש לגבור על חברתה לנבחרת ביתרון עונשים בתוך הגולדן סקור.

אחרי ההצלחה המסחררת של נבחרת ישראל אתמול עם מדליית הזהב ההיסטורית של בטינה טמלקובה (52 ק"ג) ו-2 מדליות הארד של תמר מלכה (48 ק"ג) וירין מנגד (66 ק"ג), רשם הג'ודו הישראלי הישג נוסף ביומה השני של אליפות אירופה עד גיל 23. שמש, מדליסטית הארד מגראנד פרי אגדיר ומדליסטית הזהב מסבב אירופה הפתוחה בפולין, פתחה את יום הקרבות עם ניצחון ביתרון וואזרי בתום ארבע דקות על יריבתה טיה טינטור הסרבית, אך נוצחה בסיבוב הבא, רבע הגמר, בידי מישל חואירזיל הגרמניה בתום 4:51 דקות, 51 שניות בתוך הגולדן סקור.

בעקבות ההפסד היא נשרה לבית הניחומים, שם גברה באיפון בקרב המקדים לארד על לאורה פאזיליו הקוסובורית בחלוף 3:20 דקות. פז לייבל החלה את דרכה בניצחון ביתרון וואזרי בתום ארבע דקות על מישל בנג'מינס ההולנדית, המשיכה בניצחון נוסף ברבע הגמר על אולגה סברין הרומניה בחלוף 2:06 דקות מפתיחת הקרב, אך נוצחה בחצי הגמר לאחר שהפסידה בריתוק ללובג'אנה פיוואסאנה הבריטית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי