גראנד פרי טשקנט: ירדן מאירסון הפסידה בקרב על הארד

מאירסון
מאירסון | דני מרון

הג'ודאית (עד 70 ק"ג) העפילה לחצי הגמר, אך הפסידה בו ובקרב על המדליה וסיימה במקום החמישי. בוטבול וגינר (73 ק"ג) הודחו בסיבובים המוקדמים, אורן סמדג'ה: "טוהר הוכיח שהוא יכול להצליח ברמות הגבוהות"

(גודל טקסט)

היום השני של גראנד פרי טשקנט יצא לדרך היום (שבת). כפי שקרה אתמול כשהנבחרת הישראלית הייתה קרובה למדליה עם המקום החמישי של בטינה טמלקובה, היום ירדן מאריסון סיימה אף היא באותו מקום ופספסה את הארד. הג'ודאית, שעברה ממשקל של עד 78 ק"ג לעד 70 ק"ג, נעצרה בחצי הגמר כשהפסידה בשלושה עונשים והתמודדה על המדליה נגד סבינה גרשאק ההונגרייה. הקרב נמשך כמעט שש דקות שלמות ללא ניקוד, עד שההונגרייה הצליחה להטיל את הישראלית בווזארי שהספיק לסיום הקרב.

מוקדם יותר הבוקר התחרו גם טוהר בוטבול ואורון גינר (73 ק"ג) שהודחו בסיבוב השני ובשמינית הגמר בהתאמה. מאמן נבחרת הגברים, אורן סמדג'ה, התייחס לירידה ביכולתו של בוטבול. בעבר אמר כי הג'ודאי יכול להיות מדליסט אולימפי בטוקיו 2020. עם נחיתת הנבחרת מאבו דאבי כשאמר לספורט1: "צריך סבלנות וזמן. זה משהו שצריך לנתח ולהבין, אבל טוהר נמצא בטופ. זה לא שהוא בירידה, אלא שהמתחרים האחרים בטופ 14 במשקל שלו לקחו צעד אחד יותר קדימה והוא נשאר במקום. הרמה עלתה כי מתחילים ניקוד אולימפי והוא מתניע יותר לאט. זה לא טוהר שאנחנו מכירים. הוא הוכיח שהוא יכול לנצח מדליסטים אולימפיים ואלופים אולימפיים".

במשקל של עד 63 ק"ג התחרו גילי שריר, שהפסידה בקרב הראשון, וענבל שמש שניצחה קרב אחד, אך הפסידה בזה שאחריו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי