פלצ'יק נכנע בקרב על הארד, מוקי הודח בניקוד זהב

פיטר פלצ'יק
פיטר פלצ'יק | דני מרון

אחרי מדליית הכסף של ברוך שמאילוב, הג'ודאי במשקל 100 ק"ג ניסה לתפוס מקום על הפודיום בתחרות המאסטרס, אבל סיים חמישי. אלוף אירופה (81 ק"ג) נכנע לאלוף העולם לנוער לשעבר באיפון כבר בקרב הראשון

(גודל טקסט)
יומה השני של תחרות המאסטרס בסין נפתח לפנות בוקר (שני) והסתיים באכזבה יחסית. לאחר מדליית הכסף של ברוך שמאילוב מאתמול, פיטר פלצ'יק (100 ק"ג) התחרה על דליית הארד והפסיד רק בניקוד זהב לאחר קרב מצוין.


פלצ'יק, זוכה מדליית הארד מאליפות אירופה בתל אביב, הגיע עד לשלב חצי הגמר, שם הפסיד באיפון לסגן אלוף העולם הגיאורגי וארלם ליפרטליאני. הוא ניסה לסגור את שנת 2018 המאוד טובה עבורו מוול אידה קנטרו היפני ׁׁ(15 בעולם) עם מקום בפודיום וזכייה בניקוד יקר בדרך למשחקים האולימפיים בטוקיו 2020, אולם לאחר שהיה דומיננטי ויזם – נכנע 1:12 דקות בתוך ניקוד הזהב וסיים חמישי. קודם לכן הוא ניצח בשמינית הגמר את הרוסי קיריל דניסוב באיפון וברבע הגמר גבר בווזארי ז'ורז'ה פונסקה מפורטוגל.


ישראלי נוסף שהתחרה היום הוא שגיא מוקי (81 ק"ג). אלוף אירופה המכהן התחרה מול מתיאס קאסה, שעמד מקום מתחתיו על הפודיום בגרנד סלאם אבו דאבי. לצערו של הישראלי, הבלגי בן ה-21, אלוף העולם לנוער לשעבר, עלה על לוח הניקוד הודות לאיפון שתי דקות בתוך ניקוד הזהב, והדיח את הישראלי אחרי קרב אחד בלבד.


פיטר פלצ'יק מסיים במקום החמישי לאחר שמפסיד בווזארי לאידה היפני בניקוד הזהב. #JudoMasters2018
הנבחרת מסיימת את הטורניר עם מדליית הכסף של ברוך שמאילוב, פעמיים מקום חמישי ופעמיים שביעי. כעת יוצאים לפגרה קצרה כאשר התחרות הראשונה שתפתח את שנת 2019 תהיה… גרנד פרי תל אביב pic.twitter.com/OmlketSdRs

— Stav Ifargan (@StavIfargan) December 16, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי