שתי מדליות ארד לנבחרת הנשים בטורניר גרנד פרי מרקש

תמנע נלסון לוי, גפן פרימו
תמנע נלסון לוי, גפן פרימו | איגוד הג'ודו האירופאי

יום מוצלח במרוקו: גפן פרימו ותמנע נלסון לוי זכו ברד, שירה ראשוני הגיעה למקום החמישי. שני הרשקו: "אני שמח מאוד. המדליות האלו הן מתנה לנשות ישראל עבור יום האישה הבינלאומי"

(גודל טקסט)

גפן פרימו (52- ק"ג) החלה את סבב הקרבות עם ניצחון באיפון מול קטינקה סזבו מהונגריה, המשיכה עם ניצחון ברבע הגמר מול האוסטרלית טינקה אסטון בגולדן סקור אך בחצי הגמר הפסידה לצרפתיה אמנדין בוחרד נורדמייר באיפון. בקרב על הארד ניצחה פרימו את הגרמניה נטליה רוביר וזכתה במקום השלישי.

תמנע נלסון לוי (57- ק"ג) החלה את התחרות עם ניצחון באיפון נגד הצרפתיה גאטן דברדט אך הפסידה ברבע הגמר לגרמניה סאפו קובן. בבית הניחומים גברה נלסון לוי על הסלובנית קאז'ה קזר באיפון ובקרב על הארד ניצחה בקרב מול הצרפתיה אוטומן פאביה.

שירה ראשוני (48- ק"ג) ניצחה בסבב השני את קטרינה טנזר מאוסטריה אך הפסידה ברבע הגמר לאיטלקיה פרנצ'סקה גיאורדה. בבית הנחומים ניצחה בגולדן סקור את בלנדין פונט מצרפת ובקרב על הארד הפסידה לצרפתיה מלני קלמנט ובכך סיימה את התחרות במקום החמישי.

מאמן נבחרת הנשים, שני הרשקו, סיכם: "אני שמח מאוד על המדליות החשובות של גפן ותמנע. זו שנה שניה שאנו משתתפים בגרנד פרי במרוקו ואני גאה שגם הפעם הצלחנו לזכות במדליות ולהניף את דגל ישראל. המדליות האלו הן מתנה לנשות ישראל עבור יום האישה הבינלאומי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי