טוהר בוטבול הפסיד בקרב על מדליית הארד וסיים במקום החמישי

טוהר בוטבול
טוהר בוטבול | עמית שיסל באדיבות הוועד האולימפי

הג'ודוקא הפסיד לגאורגיוס אזוידיס היווני בקרב על מדליית הארד. אליס שלזינגר, המייצגת את בריטניה, הפסידה באיפון לקלאריס הצרפתייה וזכתה בכסף

(גודל טקסט)

טוהר בוטבול הפסיד היום (ראשון) לגורגיוס אזוידיס בקרב על מדליית הארד. הג'ודוקא הישראלי כבר הוביל בווזארי, אך היווני הצליח להשוות בווזארי משלו ולרתק אותו בסוף. בוטבול סיים את האליפות במקום החמישי.

קודם לכן התחרה בשמינית הגמר מול הטורקי בילאל סילוגלו, שגזל ממנו את חלום המדליה באליפות אירופה שנערכה בתל אביב כשניצח אותו. בוטבול בן ה-25 העלה ווזארי מהיר על לוח הניקוד (אחרי שהשופטים תחילה העניקו איפון, אך שינו את ההחלטה לאחר הסתכלות בהילוך החוזר) ושמר על היתרון עד סוף הקרב. אך ברבע הגמר נעצר על ידי טומי מסיאס שניצח אותו בריתוק (המאזן בניהם עולה לחמישה ניצחונות למסיאס).


ירדן מאירסון (עמית שיסל באדיבות הוועד האולימפי)

ענבל שמש (63 ק"ג). מדליסטית הכסף מגרנד פרי ת"א פגשה מתחרה אוסטרית בסיבוב הפותח וניצחה בווזארי. בסיבוב הבא פגשה  את אלופת העולם שלוש פעמים וסגנית האלופה האולימפית הצרפתייה קלריס אגבניינו, והישראלית סיימה את דרכה בתחרות אחרי איפון.

באותו המשקל פגשה גילי שריר מתחרה מפינלנד. במשך הדקות החוקיות של הקרב לא נרשם ניקוד, ולכן הקרב נכנס לניקוד זהב כשליריבתה של שריר שני עונשים לחובתה. בסופו של דבר הגיע העונש השלישי, ושריר עלתה לשלב הבא.

אליס שלזינגר (63 ק"ג) שעברה לייצג את בריטניה ניצחה אף היא בסיבוב הראשון מתחרה מאוקראינה אחרי שזו צברה שלושה עונשים לחובתה, לאחר מכן עלתה לרבע הגמר לאחר איפון, בשלב הבא שניצחה באיפון מתחרה מגרמניה. בחצי הגמר פגשה מתחרה אחרת מאותה המדינה וניצחה גם אותה. בגמר היא פגשה את קלאריס הצרפתייה, אך נכנעה באיפון והסתפקה במדליית הכסף.


אליס שלזינגר הסתפקה באיפון (דני מרון)

ירדן מאירסון (70 ק"ג) הפסידה בווזארי ליריבה מבוסניה בסיבוב הראשון וסיימה את דרכה בתחרות.

דין גמר (73 ק"ג) נקלע לפיגור ווזארי מוקדם מול מתחרה מלטביה, אך לא ויתר ונלחם ו-14 שניות לסיום הצליח להשוות בווזארי ולאחר מכן לרתק את יריבו מה שהעניק לו את הכרטיס לסיבוב הבא. לאחר מכן הפסיד באיפון בשמינית הגמר לסגן אלוף אירופה הידיאת היידרוב הארמני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי