פיטר פלצ'יק זכה במדליית הארד בגרנד פרי זאגרב

פיטר פלצ'יק
פיטר פלצ'יק | דני מרון

הג'ודוקא, שמתחרה במשקל עד 100 ק"ג, הפסיד בחצי הגמר נגד יריב קנדי, אך לאחר מכן גבר על מיקולס סרג'ניקס ההונגרי בוואזרי. אורי ששון הודח כבר בסיבוב השני, לי קוכמן סיים את דרכו בשמינית הגמר

(גודל טקסט)

אחרי מדליית הזהב של טוהר בוטבול אתמול, היום (ראשון) רצתה נבחרת הגברים בג'ודו להמשיך את המומנטום בגרנד פרי זאגרב, למרות שאורי ששון ולי קוכמן נעצרו במוקדמות, פיטר פלצ'יק החזיר את הכבוד למשלחת הישראלית כאשר זכה במדליית הארד.

פלצ'יק (100 ק"ג), שחזר להתחרות אחרי פציעה שמנעה ממנו להתחרות מאז גרנד סלאם רוסיה במאי, התחיל בסיבוב השני שבו ניצח יריב גיאורגי בווזארי. בשמינית הגמר הוא פגש את קארל ריצ'רד פריי הגרמני, הקרב היה לא פשוט ואף נכנס לניקוד הזהב ולבסוף הצליח פלצ'יק לנצח באיפון. ברבע הגמר ניצח הישראלי בווזארי את סימון קטרינה ההולנדי. בחצי הגמר פיגר פלצ'יק בווזארי מוקדם של שאדי אלנאחאס הקנדי ועל אף שתקף, לא הצליח להשוות בווזארי משלו. בקרב על הארד גבר על מיקולס סרג'ניקס ההונגרי אחרי ווזארי.

אורי ששון (+100 ק"ג), שרק לפני שבועיים זכה במדליית הזהב בגרנד פרי בודפשט, רצה אף הוא לרשום חזרה אחרונה מוצלחת לפני אליפות העולם שתיערך בדיוק בעוד חודש בטוקיו, אבל הודח כבר בקרב השני שלו. המדליסט האולימפי הסתבך מעט בקרב הראשון שלו מול יריב איטלקי, אבל ניצח בניקוד הזהב לאחר שזה ספג שלושה עונשים לחובתו. בשמינית הגמר פגש יריב גיאורגי ושניהם צברו שני עונשים במהלך הקרב, אלא שלקראת הסיום היה זה ששון שקיבל את השלישי ובכך סיים את דרכו בתחרות.

חזרה גנרלית לא מוצלחת לפני אליפות העולם. אורי ששון (עדי אבישי)
חזרה גנרלית לא מוצלחת לפני אליפות העולם. אורי ששון (עדי אבישי)

גם סגן אלוף אירופה הטרי, לי קוכמן (90 ק"ג), הודח מהר מהצפוי. בסיבוב הראשון הוא פגש מתחרה מרוסיה וניצח אותו בווזארי. בסיבוב שלאחר מכן הישראלי לא התקשה והטיל באיפון את יריבו ההונגרי תוך 1:11 דקות מתחילת הקרב. בשמינית הגמר, קוכמן הפסיד באיפון להולנדי נואל ואן טי הנד וסיים את דרכו בתחרות.

אצל הנשים, רז הרשקו (+78 ק"ג) ניצחה בסיבוב הראשון יריבה מליטא לאחר שזו צברה שלושה עונשים לחובתה. בשמינית הגמר הפסידה בריתוק לקיירה סאית הטורקית והודחה מהתחרות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי