ששון רוצה מדליה ראשונה באליפות העולם: "מקווה להצליח"

אורי ששון
אורי ששון | עדי אבישי

המדליסט האולימפי בג'ודו ינסה להצליח גם בזירה העולמית כשיתחרה בעוד שמונה ימים: "כל אליפות היא הזדמנות להשלים את רצף המדליות שחסר לי. לא פשוט להיות אחרון, אבל אם אתה מגיע ממוקד, זה חסר משמעות"

(גודל טקסט)

אורי ששון הוא אמנם מדליסט אולימפי במשקל הפתוח (100+ ק"ג), אך לאליפות העולם בג'ודו הוא יגיע בלי אף מדליה במפעל. "מבחינתי כל אליפות עולם היא הזדמנות להשלים את רצף המדליות שחסר לי ובאמת לשם אני מכוון", אמר ששון, "ההכנות לתחרות מאוד אינטנסיביות. כל יום הוא משמעותי: יש בו שני אימונים, אימון כושר ואימון ריצה. אנחנו עושים באימונים לא רק ג'ודו, אלא גם טכניקה. יש המון הכנה מנטאלית שפשוט מחזקת אותי ומחזירה אותי למשמעות של מה שנקרא להיות לוחם ג'ודו. אני מתחרה ב-31.8 ואני לקראת סוף ההכנות".

ששון, שחגג השבוע יום הולדת 29, התייחס לכך שדווקא בזירה העולמית פחות הצליח לו בעבר ואיך הוא מתכוון לתקן: "בהרצאה של אליעזר שקדי, מפקד חייל האוויר לשעבר, נאמר לנו 'קרב שהיה-הוא היה'. אני צריך לזכור שהקרב הבא הוא זה שיקבע. הפסדתי לא פעם ולא פעמיים לאורך הקריירה, אבל בסופו של דבר גם זכיתי במדליה אולימפית. אני חושב בצורה אופטימית וחיובית ומקווה שהכל יתחבר לי שם. עברתי פציעה לא מזמן ועכשיו היא מאחוריי. אני מקווה להצליח".

כידוע, ששון הוא תמיד המתחרה האחרון עבור המשלחת הישראלית משום שהוא מתחרה בקטגוריית המשקל הכי גבוהה בענף. כשנשאל על כך הוא השיב: "זה משפיע מנטאלית כשאתה אחרון ואתה סוחב את הנבחרת ואת כל הלחץ איתך עד היום האחרון, אם אין הישגים. זה לא פשוט. כשאתה מגיע ממוקד, הדברים האלה הופכים להיות חסרי משמעות. זה קרה לי במשחקים האולימפיים בריו. הייתי אחרון ולנבחרת הגברים לא הייתה מדליה לפני. זה לא השפיע עליי ולו לרגע אחד".

אורי ששון צמא למדלייה ראשונה באליפות העולם. (באדיבות הוועד האולימפי)
אורי ששון צמא למדלייה ראשונה באליפות העולם. (באדיבות הוועד האולימפי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי