סיום עגום: אורי ששון נכנע בקרב הראשון והודח מאליפות העולם

אורי ששון
אורי ששון | ACK GUEZ/AFP/Getty Images

שנה שנייה ברציפות שהמדליסט האולימפי מסיים את דרכו בתחרות הנחשבת כבר אחרי העלייה הראשונה למזרן, שוב מול אותו יריב קוריאני. גם רז הרשקו סיימה את דרכה כתוצאה מהגרלה אכזרית

(גודל טקסט)

אליפות העולם בג'ודו ביפן נכנסה היום (שבת) ליומה האחרון, ועבור המשלחת הישראלית היא הסתיימה מהר מאוד. שני הנציגים האחרונים היו מדליסט הארד מריו 2016, אורי ששון, ואצל הנשים רז הרשקו, ושניהם הפסידו בקרב הראשון שלהם.

ששון (+100 ק"ג) מצא את עצמו מודח בקרב הראשון בתחרות הגדולה בשנה בפעם השנייה ברציפות. למרות שלאחרונה זכה במדליית זהב בגרנד פרי בודפשט, הישראלי כמעט ולא תקף בקרב שלו נגד קים מינז'ונג. הקוריאני והישראלי קיבלו עונש ראשון בתום הדקה הראשונה על חוסר התקפה, אבל אז ניצל הקוריאני פרצה והעלה ווזארי על לוח הניקוד. על אף הנחיות מצד מאמן נבחרת הגברים, אורן סמדג'ה, לששון לתקוף – הדבר לא קרה.

ששון הפסיד למינז'ונג בפעם השנייה כאשר באליפות העולם אשתקד הם נפגשו וידו של הקוריאני הייתה על העליונה. עבור ששון, היכולת הזו לא תספיק לזכייה במדליה אולימפית שנייה. ערב היציאה לאליפות העולם סמדג'ה אמר לתקשורת שלא רק שגיא מוקי במצב "אש", לדבריו, אלא כל הגברים בנבחרת. כעת אפשר כבר לומר שמלבד מוקי וטוהר בוטבול אף נציג לא עבר את שלב שמינית הגמר, על אף הצהרתו של סמדג'ה שהרב אמורים לעשות זאת.


אצל הנשים, ההגרלה התאכזרה רז הרשקו (+78 ק"ג) כאשר כבר בסיבוב הראשון חיכתה לה מדילסטית הארד מריו אנמארי וולשק. הסלובנית לא התקשתה מול הישראלית הצעירה וניצחה אותה באיפון מהיר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי