מדליית ארד ליהונתן אלבז באליפות אירופה עד גיל 23

יהונתן אלבז | איגוד הג'ודו

הג'ודוקא הישראלי ניצח את חברו לנבחרת, אורון גינר, בקרב על המדליה. מאמנו, אורן סמדג'ה: "בעתיד הם יובילו את הג'ודו הישראלי קדימה"

(גודל טקסט)

יהונתן אלבז זכה הערב (שני) במדליית ארד באליפות אירופה עד גיל 23, בקטגוריית משקל עד 73 ק"ג. הג'ודוקא הישראלי פתח את היום עם ניצחון באיפון על חבייר קבלו הספרדי, המשיך לניצחון באיפון על מרק ריסטוב מבולגריה, בסיבוב השלישי גבר על הקפריסאי דאטו מטסוקטוב הקפריסאי בווזארי וברבע הגמר הכניע את יאניק ואן דר קולק מהולנד, לפני שהפסיד בחצי הגמר ונשלח לקרב על הארד, שם גבר על חברו אורון גינר.

מאמן נבחרת הגברים, אורן סמדג'ה, אמר אחרי התחרות: "בשבוע שעבר היינו קרובים לזכייה במדליה באליפות אירופה עד גיל 21 כאשר גיא גורביץ נוצח בקרב על מדליית הארד וסיים במקום החמישי. היום יוני אלבז ניצח בקרב על מדליית הארד את חברו לנבחרת אורון גינר וזכה במדליית ארד, והעובדה ששני ישראלים מהנבחרת הגיעו לשלבי מדליה מעידה על העומק הגדול שקיים בנבחרת הגברים. זה דור שמתפתח לצידם של הספורטאים האולימפים ואני מאמין שבעתיד הם אלה שיובילו את הג'ודו הישראלי קדימה".

יו"ר איגוד הג'ודו, משה פונטי, הוסיף: "הישג מצוין שמגיע אחרי הישגים מעולים באליפות עד גיל 21, וזה מלמד על עבודה נכונה בכל הגילאים. שני ישראלים שמתחרים על מדליה זו מחמאה לג'ודו הישראלי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי