גפן פרימו חיובית לקורונה, נבחרת הנשים בג'ודו לא תצא לאליפות אירופה

גפן פרימו
גפן פרימו | עדי אבישי

מכה לנבחרת ישראל: הג'ודוקא בת ה-20 מרגישה טוב ולא סובלת מתסמינים. שאר חברותיה שליליות לנגיף, אך לא יצאו לתחרות היבשתית. שני הרשקו: "עצוב מאוד, חבל לי שלא נוכל לקבל הזדמנות לזכות במדליות"

(גודל טקסט)

מכה לנבחרת הג'ודו של ישראל. רגע לפני אליפות אירופה, גפן פרימו נמצאה חיובית לקורונה בבדיקה שערכה אתמול (רביעי) ולכן כל נבחרת הנשים לא תצא ותתחרה באליפות אירופה. בשלב זה, גפן חשה בטוב וללא סימפטומים. חברותיה לנבחרת והצוות יצאו שליליים בבדיקה.

מאמן נבחרת הנשים שני הרשקו מסר: "אני עצוב מאוד כי מקצועית עשינו הכנה מצוינת, הספורטאיות נראות מצוין וחבל לי שלא נוכל לקבל הזדמנות לזכות במדליות בתחרות היבשתית. יחד עם זאת, בריאות הספורטאיות והצוות מעל הכול ואני מקווה שגפן תחלים במהרה ושאר הקפסולה תצא שלילית גם בשבוע הבא וכך נוכל לחזור במהרה ובבריאות לאימונים".

יו"ר איגוד הג'ודו משה פונטי הוסיף: "מהרגע שגפן התגלתה כחיובית, היה ברור שלא ניקח סיכון, לא עם הספורטאיות והצוות וגם לא נסכן איש. מקצועית זה חבל, במיוחד לאור ההישגים באליפויות עד גיל 21 ועד גיל 23, אולם אין לנו כל ברירה. נאחל לגפן החלמה מהירה וחזרה מהירה לאימונים. בימים הקרובים הספורטאיות יבצעו בדיקה נוספת וכמובן שננהג לפי הוראות משרד הבריאות".

נבחרת ישראל, ג'ודו
נבחרת הנשים בג'ודו | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי