פיטר פלצ'יק עלה למקום הראשון בעולם

פיטר פלצ'יק | MICHAL CIZEK/AFP via Getty Images

אחרי שזכה בזהב בתחרות שנערכה בצ'כיה, אלוף אירופה הטרי זינק לפסגת הדירוג העולמי ודיבר על הקשיים בתקופת הקורונה: "הרגשתי כמו נמר בכלוב"

(גודל טקסט)

אלוף אירופה הטרי במשקל עד 100 ק"ג, פיטר פלצ'יק, קיבל היום (שני) בשורות גדולות. לאחר שניצח חמישה קרובות וזכה במדליית הזהב בתחרות שנערכה בצ'כיה, הישראלי טיפס למקום הראשון בדירוג העולמי והצטרף לרשימה מצומצמת שכוללת את טל פליקר ושגיא מוקי, שודרגו גם הם במקום הראשון בעולם במהלך הקריטריון האולימפי לטוקיו.

לאחר הזכייה, פלצ'יק הנרגש סיפר: "זו הרגשה מדהימה, אושר טהור. הרגעים האלה שאתה עומד על הפודיום ושומע את התקווה ומעלה את הדגל הכי גבוה שיש, לא ארד ולא כסף – זהב. זה אומר שהיית הכי טוב שיש באותו יום וזו תחושה באמת מדהימה. קיבלתי הגרלה לא פשוטה עם ספורטאים שאתגרו אותי מהרגע הראשון. אחרי כל קרב שעבר הרגשתי יותר ויותר טוב".

על הגמר: "אני אגלה לכם סוד, אורן אמר לי לפני הקרב שיש רגעים בחיים שצריך לקחת אותם בשתי ידיים ושזה הרגע שלי. לקחתי את המילים שלו והם הדהדו לי בראש לאורך כל הקרב. היו המון רגעים קשים שהרוסי כמעט הצליח להפיל אותי, אבל המשכתי כל הזמן להגיד לעצמי שזה הרגע שלי, שמגיע לי וזה נתן לי המון מוטיבציה. הרגשתי שאני מצליח להתעלות על עצמי".

על תקופת ההכנה בצל הקורונה: "זה מטורף מה שקורה בתקופה האחרונה, זה השפיע על כל העולם ושינה אותו לחלוטין. אני חושב שלא ראיתי אור יום כל השבוע, אולי רק למספר רגעים בודדים. קראנו לזה טיולי חצר, כמו נמרים שכלואים בכלוב ומוציאים אותם לכמה שעות החוצה בגן חיות. כך הרגשתי (צוחק). היה שבוע לא פשוט, הרבה מאוד שעות בחדר והרבה מאוד זמן של מחשבה על הדברים. למרות הקורונה והקשיים, הצלחנו להתאמן והוצאנו מהלימון לימונדה".

על המטרה הבאה: "יש לנו מטרת על – האולימפיאדה בטוקיו. כל מה שבדרך, אלה מטרות קטנות. אני מאוד מאושר מכך שזכיתי במדליית זהב באליפות אירופה ואני אחגוג במשך כמה ימים ואתאושש. כל הגוף שלי כואב מאוד. אחר כך נחזור לעבוד קשה, כי זה מה שבונה אותנו ומביא אותנו לרגעים המאושרים האלה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי