גרנד פרי ת"א ישודרג לתחרות גרנד סלאם, פונטי: "בשורה אדירה"

משה פונטי, חילי טרופר, סילבן אדמס | איגוד הג'ודו

בעקבות ההצלחה הגדולה באירוח הגרנד פרי בשנתיים האחרונות ולאחר שהתקבל האישור מאיגוד הג'ודו העולמי, שר הספורט חילי טרופר ביקר באימון הנבחרת ובישר על השינוי: "יש פה ווינרים גדולים"

(גודל טקסט)

בשורה גדולה לג'ודו הישראלי: במהלך אימון פתוח של נבחרת ישראל שנערך היום (שלישי) בוולודרום על שם סילבן אדמס, הכריזו יו"ר איגוד הג'ודו משה פונטי ושר הספורט חילי טרופר על "גרנד סלאם תל אביב". כזכור, עד השנה ובמשך שנתיים אירח איגוד הג'ודו הישראלי את הגרנד פרי, וכעת, לאחר אישור איגוד הג'ודו העולמי, יהפוך האירוע לגרנד סלאם, אחד מאירועי הג'ודו הגדולים בעולם. גרנד סלאם תל אביב יתקיים בפברואר 2021 וצפויים להגיע אליו מיטב הג'ודאים בעולם.

שר התרבות והספורט, חילי טרופר, והפילנתרופ היהודי, סילבן אדמס, הגיעו היום להוקיר תודה לספורטאיות ולספורטאים זוכי המדליות בתחרויות הסבב העולמי והאירופאי, במסגרת האימון שהתקיים בהיכל הולודרום. במהלך הביקור הכריז פונטי, כאמור, על החלטת האיגוד העולמי לקיום גרנד סלאם תל אביב, זאת עקב ההצלחה הגדולה באירוח הגרנד פרי בשנתיים האחרונות. טורניר הגרנד סלאם היוקרתי הוא השלישי בחשיבותו אחרי אליפות העולם וטורניר המאסטרס מבחינת הדירוג ומתקיים שבע פעמים בשנה רגילה.

פונטי בירך על החלטת האיגוד העולמי ואמר: "היום יש לנו בשורה אדירה. אחת התחרות היוקרתיות ביותר בסבב העולמי מגיעה לישראל. הגרנד סלאם ייערך כאן בשנה אולימפית בחודש פברואר שיהיה קריטי עבור הקריטריון האולימפי, מה שמבטיח תחרות גדולה, עם כל הגדולים שיגיעו לכאן להבטיח את השתתפותם באולימפיאדה. זה הישג אדיר עבורנו להביא תחרות, במיוחד בשנה כזו, וזה חשוב לנו גם כשאנחנו מביטים כמה תנופה כזו יכולה להביא למדינה. אני רוצה להגיד תודה לשר התרבות והספורט, חילי טרופר, לסילבן אדמס שכמו בתחרויות הקודמות וכהרגלו, הוא רואה בספורט כלי אדיר לקידום מעמדה של ישראל בעולם, ולראש עירית ת"א רון חולדאי. אני בטוח שתהיה לנו תחרות אדירה, אני שמח ומתרגש מאד".

טרופר הוסיף: "יש פה ווינרים גדולים. ישראל היא אחת המדינות שמביאה הכי הרבה מדליות בג'ודו ביחס לגודל האוכלוסיה. ההישגים המופלאים שלכם הספורטאים תמיד מתוקים, ובמיוחד בימים כל כך קשים. הבאתם הרבה מאוד נחת לישראל. הכישרון, עבודת הצוות, המאמנים והכי הרבה הרוח הגדולה שלכם זה הסמל הכי יפה. מעריכים את כל העבודה שלכם פרגון מכל הלב ומכל המדינה".

אדמס סיכם: "אני תומך בתחרויות של הג'ודו בישראל, זה הישג נהדר שמגיעה לכאן תחרות כזאת, וזה קורה בזכות פונטי, יש לנו יחסים נהדרים עם האיגוד העולמי ועם היו"ר מריוס ויזר. ומי יודע, אולי בעתיד נקיים כאן אליפות עולם. אנחנו יודעים איך לקיים את האירוע כדי שיהיה בטוח מבחינה בריאותית".

משה פונטי, חילי טרופר, סילבן אדמס | איגוד הג'ודו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי