ברוך שמאילוב זכה במדליית הכסף בטורניר המאסטרס בדוחא

ברוך שמאילוב | עדי אבישי

הג'ודוקא (עד 66 ק"ג) הגיע עד לגמר, אך נכנע לאן באול הקוריאני בניקוד הזהב. תמנע נלסון לוי הפסידה באיפון בקרב על הארד לג'סיקה קלימקייט אחרי 13 שניות בלבד. גילי כהן סיימה שביעית

(גודל טקסט)

טורניר המאסטרס בדוחא נפתח היום (שני) למשלחת הישראלית יש כבר מדלייה ראשונה. ברוך שמאילוב שהעפיל עד לגמר הפסיד לאן באול הקוריאני ולקח את מדליית הכסף. מאוחר יותר תמנע נלסון לוי הייתה גם היא במרחק של קרב ממדלייה, אך הפסידה באיפון לג'סיקה קלימקייט הקנדית בבית הניחומים.

ברוך שמאילוב (עד 66 ק"ג) החל את התחרות עם ניצחון בגולדן סקור מול אלוף אירופה המכהן אורקן ספרוב שספג 3 עונשים, בסיבוב השני ניצח באיפון את האוזבקי סארדור נורילאב וברבע הגמר גבר על הגאורגי מרגוולשווילי באיפון בגולדן סקור. בחצי הגמר ניצח שמאילוב באיפון נוסף את היריב המונגולי גנבולד ובקרב הגמר התמודד נגד הקוריאני אן באול ואף הגיע עד להארכה, אולם יריבו ניצל את חוסר הריכוז שלו וגבר עליו בווזארי.

תמנע נלסון לוי (עד 57 ק"ג) החלה את סבב הקרבות עם ניצחון מהיר באיפון מול הגאורגית אטרי ליפרטליאני, המשיכה עם ניצחון מול סגנית האלופה האולימפית סומיה דורסורן ממונגוליה עם שלושה עונשים אך ברבע הגמר הפסידה נלסון לוי ליפנית סגנית אלופת העולם המכהנת, יושידה טסוקסה. בבית הינחומים גברה באיפון על הלן רסביקס מצרפת ובקרב על הארד הפסידה לג'סיקה קלימקייט באיפון אחרי 13 שניות בלבד.

תמנע נלסון לוי
תמנע נלסון לוי | עדי אבישי

גילי כהן (עד 52 ק"ג) החלה את התחרות עם ניצחון בוואזרי מול היריבה הגאורגית לויטסקה שוקוואני, המשיכה עם ניצחון נוסף בוואזרי נגד אסטרלה לופז שריף מספרד וברבע הגמר הפסידה לצרפתיה אסטריד נטו באיפון. משם נשרה לבית הנחומים והפסידה לשרלין ואן סניק הבלגית ובכך סיימה את התחרות מדורגת במקום השביעי.

שירה ראשוני (עד 48 ק"ג), טל פליקר (עד 66 ק"ג) וגפן פרימו (עד 52 ק"ג) הפסידו בקרבות הראשונים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי