הזוכה השלישי: מדליית ארד לפלצ'יק במאסטרס בדוחא

פיטר פלצ'יק
פיטר פלצ'יק | MAHMOUD KHALED/AFP via Getty Images

אחרי קרב ארוך ומייגע, הישראלי ניצח את פונסקה הפורטוגלי בניקוד הזהב והצטרף לשמאילוב ומוקי שעמדו על הפודיום קודם לכן בטורניר היוקרתי. אכזבה לששון, שהודח כבר בקרב השני. קוכמן והרשקו סיימו את דרכם מוקדם

(גודל טקסט)

תחרות המאסטרס בדוחא הגיעה ליומה האחרון ולאחר שברוך שמאילוב זכה בכסף ושגיא מוקי בארד, המשלחת הישראלית זכתה הערב (רביעי) במדלייה שלישית כאשר פיטר פלצ'יק (עד 100 ק"ג) ניצח בקרב על הארד את ז'ורז'ה פונסקה הפורטוגלי.

פעם נוספת שפלצ'יק נגרר לקרב ארוך מול יריבו, הגיע לניקוד הזהב ובמהלכו הוכרז כמנצח לאחר שפונסקה ספג עונש שלישי. הזוכה שלישי של ישראל התחיל את היום בקטאר בסיבוב השני, אליו העפיל אוטומטית ובו גבר על אלמר גאזימוב האזרי.

בשלב רבע הגמר הוא ניצח את הרוסי ארמן אדמיאן ובשלב הבא חיכה לו וארלם ליפארטליאני מגאורגיה, שזכה במדליית הכסף באולימפיאדת ריו 2016 ובשלוש אליפויות אירופה בעבר, והכניע את פלצ'יק בווזארי. לאחר מכן הגיע פלצ'יק לקרב הארד, אותו כאמור ניצח בניקוד הזהב.

פיטר פלצ'יק
פלצ'יק. הזוכה השלישי של ישראל במאסטרס בדוחא | אתר רשמי

מי שסיים את דרכו בשלב מוקדם ובאכזבה גדולה היה אורי ששון. מדליסט הארד מריו הכניע את דורנבייאר אולזיבאייר את המונגולי בסיבוב הראשון, אך לאחר מכן נכנע באיפון לטימור ראחימוב מטג'יקיסטן אחרי 2:35 דקות בתוך ניקוד הזהב, והודח כבר בשלב מוקדם.

ג'ודוקא נוסף שהתחרה היום בגברים הוא לי קוכמן, שהפסיד גם הוא בקרב הראשון כשספג איפון מלאשה בקאורי הגאורגי, בקטגוריה עד 90 ק"ג. בנשים, רז הרשקו (עד 78 ק"ג) הודחה אף היא בסיבוב הראשון, לאחר הפסד באיפון לסרבית מיליצ'ה זאביץ'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי