אדלשטיין: "מודאג מאוד מתחרות הג'ודו. נפגעתי מיו"ר האיגוד"

יולי אדלשטיין | Maciej Gillert/Gallo Images Poland/Getty Images

שר הבריאות הביע חשש לפני גראנד סלאם תל אביב, שיחל בחמישי וישתתפו בו כ-600 ספורטאים: "אם הייתי מודיע לפני שבוע על ביטול התחרות הייתם אומרים שמשרד הבריאות חסר אחריות". וגם: למה הוא כעס על משה פונטי?

(גודל טקסט)

תחת צלו של נגיף הקורונה, תחרות הגראנד סלאם תל אביב בג'ודו עתידה לצאת דרך ביום חמישי הקרוב בהיכל ה"דרייב אין" שבעיר. שר הבריאות, יולי אדלשטיין, התראיין הבוקר (שלישי) לגל"צ, הביע את חששותיו מאירוח התחרות בישראל והביע את אכזבתו מיו"ר איגוד הג'ודו, משה פונטי.

"600 הספורטאים שמגיעים לכאן נמצאים פה כל הזמן בתנאי בידוד", אמר אדלשטיין בפתח דבריו בהתייחסות לזרים שמגיעים לישראל. "יש להם חדר במלון ותחרות. אסור להם לעזוב את המלון אפילו לרגע, והעונש על כך הוא פסילה מהתחרויות".

על התיעוד של יו"ר איגוד הג'ודו, משה, ללא מסכה במהלך קבלת הפנים לסעיד מולאי האיראני: "נפגעתי באופן אישי מהתמונה הזו. ידוע באיגוד הג'ודו שהתנאים צריכים להיות מאוד מחמירים. זו תקרית אחת יותר מדי בכל הקשור לניהול התחרות הזו".

"האם אני מודאג מהאירוע של הג'ודו? אני מודאג מאוד מאוד מאוד. ניתן עכשיו רק לפקח ולוודא שהכל יתנהל על פי הכללים. שמעתי השוואה בין תחרות הג'ודו להגבלות בפורים. נו באמת, צריך גם פרופורציות. אילו הייתי מודיע לפני שבוע על ביטול התחרות בגלל מצב התחלואה, אותם חבר'ה שאנחנו גאים בהם, פיטר פלצ'יק ואורי ששון וכל האחרים, היו בוכים ומספרים שהלכה להם השנה האולימפית והייתם מדברים על משרד בריאות חסר אחריות".

משה פונטי, סעיד מולאי | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי