פלצ'יק הפסיד בגמר וזכה בכסף, ששון הודח כבר בקרב הראשון

פיטר פלצ'יק | עודד קרני, איגוד הג'ודו

סגן אלוף אירופה מ-2019 ספג שלושה עונשים בקרב המכריע נגד קורל ההולנדי וסיים שני בגרנד סלאם תל אביב, מדליסט הארד מריו הפסיד מוקדם מהצפוי לאחר ווזארי של יוסופוב האוזבקי. הרשקו נכנעה בבית הניחומים

(גודל טקסט)

היום השלישי והאחרון של תחרות גראנד סלאם תל אביב 2021 נסגר הערב (שבת) ולאחר המדליות של תמנע נלסון לוי, גילי כהן וטוהר בוטבול, גם פיטר פלצ'יק הצטרף לרשימה עם מדליה רביעית ואחרונה למשלחת הישראלית, בקטגוריית משקל עד 100 ק"ג.

פיטר פלצ'יק, אלוף אירופה לשנת 2020, החל את דרכו בסיבוב השני, שם ניצח את יריבו האוסטרי ארון פארה באיפון שבע שניות לפני תום הזמן החוקי, גבר בסיבוב השלישי על איבן רמרנקו מאיחוד האמירויות, ניצח באיפון את תומאס בריצ'ניו ברבע הגמר ובחצי הגמר השיג איפון נוסף על אוניס סנבלידזי הגיאורגי. בגמר פלצ'יק פגש את מישל קורל ההולנדי, שזכה בארד באליפות העולם לפני שנתיים. הקרב נכנס לניקוד הזהב ובו הישראלי ספג עונש שלישי שגזר עליו הפסד, אך בכל זאת סיים בהישג גדול בדמות זכייה במדליית הכסף.

אורי ששון רשם אכזבה ענקית לאחר שהודח כבר בסיבוב הראשון, לאחר ווזארי מול יוסופוב האוזבקי שגרם לישראלי במשקל כבד לסיים את דרכו בשלב מוקדם במיוחד. שיא חיילו לא עבר את הסיבוב הראשון לאחר הפסד למרט סיסמנלר הטורקי.

לי קוכמן ניצח באיפון את קווידג'או נאבלי מאוקראינה, מדליסט הכסף מגראנד סלאם דיסלדורף 2020. בסיבוב הבא פגש קוכמן את אלוף העולם לשנת 2018, ניקולז שחראזדשווילי שמייצג את ספרד וגבר על הישראלי באיפון. קוכמן סיים את דרכו בסיבוב השני

לי קוכמן | עודד קרני, איגוד הג'ודו

הפסד לבן טננבאום בסיבוב הראשון במשקל עד 90 ק"ג. טננבאום נוצח באיפון בידי לאשה בקאורי מגיאורגיה, מדליסט הארד מתחרות המאסטרס בדוחא 2021 וסיים את דרכו בתחרות.

הפסד לגיא גורביץ' בסיבוב הראשון במשקל עד 90 ק"ג. גורביץ' נוצח באיפון בחלוף 3:26 דקות בידי מילן רנדל מסלובקיה, מדליסט הארד מגראנד פרי מונטריאול 2019 וסיים את דרכו בתחרות.

הפסד לסרפים קומפניץ בסיבוב השני במשקל מעל 100 ק"ג. סרפים החל את דרכו בניצחון  באיפון על ג'מאל פזייאב מאזרבייג'ן בתום דקה ו-13 שניות, אך הפסיד לאחר מכן באיפון לגאלה זלאשווילי מגיאורגיה, מדליסט הזהב מגראנד סלאם באקו 2019.

הפסד לדניאל סבג בקרב הראשון שלו בתחרות במשקל עד 90 ק"ג. סבג החל את דרכו בסיבוב השלישי שם פגש את ההונגרי החזק כריסיטאן טוט', מדליסט הכסף מתחרות המאסטרס ב-2018 וסיים את דרכו בתחרות.          

גיא גורביץ' | עודד קרני, איגוד הג'ודו

הפסד ליבגני שמיצלין בסיבוב הראשון במשקל עד מעל 100 ק"ג. שמיצלין נוצח באיפון בידי ויטו דרגיץ' מסלובניה וסיים את דרכו בתחרות.

מקום שביעי לרז הרשקו. שהפסידה בבית הניחומים בקרב המקדים לארד. הרשקו החלה את דרכה בסיבוב השני במשקל מעל 78 ק"ג, שם גברה ביתרון עונשים על סנדרה ג'בלונסקיט מליטה, מדליסטית הארד מגראנד סלאם ייקנטבורג 2019. ברבע הגמר, הפסידה בשניות הסיום בוואזרי למריה סולין אלטימאן מברזיל, מדליסטית הזהב מגראנד סלאם יקינטבורג 2019 ובבית הניחומים, הפסידה בשנית כאשר נוצחה בידי יסמין גרבווצקי מגרמניה. למרות הובלה של וואזרי הרשקו ספגה עונש שלישי לחובתה וסיימה במקום השביעי עם טעם של החמצה.

הפסד לענבר לניר בקרב הראשון שלה במשקל עד 78 ק"ג. לניר החלה את דרכה בסיבוב השני, שם נוצחה באיפון בתום שלוש דקות בידי לואיז מלזן מגרמניה, מדליסטית הזהב מגראנד סלאם באקו 2019 וסיימה את דרכה בתחרות.

רז הרשקו | איגוד הג'ודו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי