סיום מתוק: ענבר לניר זכתה במדליית ארד בטביליסי

ענבר לניר
ענבר לניר | באדיבות איגוד הג'ודו

המשלחת הישראלית סיימה את הגראנד סלאם בגאורגיה עם הישג נהדר של הג'ודוקא בת ה-20, אשר ביצעה איפון בתוך 9 שניות בלבד. בנוסף, לי קוכמן ורז הרשקו סיימו במקום החמישי. המאמן שני הרשקו: "צעד גדול לאולימפיאדה"

(גודל טקסט)

הישג יפה לג'ודו הישראלי בגראנד סלאם טביליסי. התחרות שנערכה בגאורגיה ננעלה היום (ראשון) בצורה חיובית עבור המשלחת בכחול-לבן, כאשר ענבר לניר זכתה במדליית הארד בצורה מרשימה. בנוסף, לי קוכמן ורז הרשקו סיימו במקום החמישי.

לניר, שהתחרתה במשקל עד 78 ק"ג, החלה את התחרות עם ניצחון באיפון מול יריבה מוונצואלה, המשיכה עם ניצחון בוואזרי מול יריבה מקוסובו וברבע הגמר גברה על יריבה סינית, אחרי שזו ספגה שלושה עונשים. בחצי הגמר הפסידה לניר באיפון להולנדית קארן סטיבנסון, ובכך התחרתה בקרב על מדליית הארד.

הקרב על הארד הסתיים בתוך תשע שניות בלבד, זאת לאחר שהישראלית ביצעה את האיפון המהיר בתחרות וניצחה ברנדט גראף מאוסטריה. לניר עשתה בכך צעד משמעותי בדרך להבטחת מקומה באולימפיאדת טוקיו שתיערך בקיץ הקרוב, לאחר שזכתה במדליית ארד שנייה השנה בתחרות גראנד סלאם, אחרי שעלתה על הפודיום גם בטשקנט בחודש שעבר.

ענבר לניר | באדיבות איגוד הג'ודו הבינלאומי

הרשקו, שהתחרתה במשקל מעל 78 ק"ג, הפסידה ברבע הגמר באיפון ליריבה מסין. בבית הניחומים גברה על יריבה מבולגריה בגולדן סקור, אולם בקרב על הארד הפסידה לאחר 3:28 דקות ביטריז סוזאה מברזיל וסיימה במקום החמישי המכובד. בגברים, קוכמן הפסיד בחצי הגמר ליריב שוודי, כשבקרב על הארד הפסיד ליריב מאוזבקיסטן וסיים במקום החמישי.

מאמן הנבחרת, שני הרשקו סיכם: "מסיימים את הגראנד סלאם לאחר יום קרבות ארוך ומתיש, בסיומו ענבר עושה צעד גדול ומשמעותי לאולימפיאדה עם ניצחון אדיר באיפון תוך 9 שניות. רז שסיימה חמישית זוכה אף היא בנקודות חשובות. אני גאה בספורטאיות ושמח שעבודת צוות ומחויבות של הספורטאיות מובילים להישגים".

רז הרשקו | איגוד הג'ודו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי