הישג מכובד: ראשוני וכהן זכו בארד בגראנד סלאם אנטליה

שירה ראשוני
שירה ראשוני | עדי אבישי

צמד הג'ודאיות הישראליות סיימו תחרות חיובית מבחינתן כאשר שתיהן גברו בוואזרי על יריבותיהן בקרב על מדליית הארד. בובוביץ' הפסיד בקרב הראשון ליריב מצרפת

(גודל טקסט)

הישג יפה למשלחת הג'ודו הישראלית בגראנד סלאם אנטליה. שירה ראשוני וגילי כהן זכו היום (חמישי) במדליית הארד ושתיהן יעמדו על הפודיום בסיומו של יום התחרויות הראשון בטורקיה.

ראשוני, שמתחרה בקטגוריית המשקל של עד 48 ק"ג, ניצחה בסיבוב הראשון יריבה מגואטמלה וברבע הגמר הפסידה ליריבה טורקית. בקרב הראשון בבית הניחומים הג'ודאית הישראלית גברה על יריבה מקומית, ובקרב על המדליה ניצחה את פבלנקו הרוסייה בוואזרי ורשמה את ההישג הנאה.

גם גילי כהן, שמתחרה כאמור במשקל של עד 52 ק"ג, עלתה היום על המזרן בטורקיה. הישראלית פתחה את התחרות עם ניצחון בגולדן סקור מול יריבה מבלגיה שספגה שלושה עונשים, אך הפסידה ברבע הגמר ליריבה מפולין. משם, כהן נשרה לבית הניחומים וניצחה באיפון יריבה מגינאה ביסאו, כאשר בקרב על הארד גברה על פרנק הפולנייה והבטיחה לעצמה את המדליה.

בגברים לעומת זאת, עמית בובוביץ', שמתחרה בקטגוריית משקל של עד 66 ק"ג, הפסיד בקרב הראשון לקיליאן לה בלוך מצרפת וסיים את דרכו בתחרות בשלב המוקדם.

גילי כהן
גילי כהן. הישג נאה | עדי אבישי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי