גרנד סלאם קאזאן: שירה ראשוני וגפן פרימו הפסידו בקרב על הארד

שירה ראשוני
שירה ראשוני | איגוד הג'ודו האירופאי

חודשים ספורים לפני פתיחת האולימפיאדה, הנציגים הישראליים ממשיכים בהכנות. הג'ודוקא בת ה-30 נוצחה ע"י קובלובה מרוסיה, חברתה נכנעה באיפון לפרס הספרדייה. בגברים, טל פליקר ומתן קוקולאייב הודחו בשלב מוקדם

(גודל טקסט)

המשחקים האולימפיים בטוקיו נמצאים כבר בפתח, וההכנות של איגוד הג'ודו הישראלי נמצאות בשיאן. היום (רביעי) נפתח גרנד סלאם קאזאן ואיתו חמישה נציגים של ישראל ביום הקרבות הראשון.

בנשים, שירה ראשוני (48 ק"ג) וגפן פרימו (עד 52 ק"ג) פתחו היטב את התחרות, אך לבסוף הפסידו בקרבות על מדליית הארד. ראשוני ניצחה באיפון את נטליה בריגידה מברזיל בקרב הראשון שלה, ולאחר מכן רשמה איפון נוסף, הפעם על אביבה אבוז'אקינובה מקזחסטן. בהמשך גברה גם ריסטינה בולגקובה מרוסיה ועלתה לשלב חצי הגמר, שם הפסידה לפונה טונאקי מיפן, אלופת העולם לשעבר, ובהמשך גם נכנעה לאירנה קובלובה בקרב על הארד.

לגבי פרימו, הג'ודוקא בת ה-21 פתחה את התחרות עם איפון על אסטרלה לופס מספרד, אבל ספגה שלושה עונשים בקרב הבא והפסידה ברבע הגמר לאסטרידה גנטו מצרפת, ועל כן עברה לבית הניחומים, שם היא השיגה ניצחון על פביאן קוצ'ר משווייץ. ובקרב על המקום השלישי בתחרות נוצחה פרימו ע"י אנה פרס בגלל איפון.

גפן פרימו
פרימו. הפסידה לפרס בקרב על הארד | עדי אבישי

בנוסף, תמנע נלסון לוי (עד 57 ק"ג) גברה בסיבוב השני על יריבה גאייטן דברט הצרפתייה, אך ברבע הגמר הפסידה בעונשים לקרואטית מריקה פרסיץ'. נלסון-לוי, שסבלה ממתיחה, לא הופיעה בשל כך לבית הניחומים וסיימה במקום השביעי. היא קיבלה טיפול ולא נראה שמדובר בפציעה רצינית.

בגברים, טל פליקר (עד 66 ק"ג) ניצח בסיבוב השני את נת'ון ברנס האירי ועלה לשמינית הגמר, אבל לאחר מכן הפסיד לייסט קואנוב מקזחסטן והודח מהתחרות. מתן קוקולאייב (עד 60 ק"ג) הפסיד בסיבוב הראשון לדאורן סיוקנוב הקזחי וסיים את התחרות שלו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי