קוכמן נכנע בקרב על הארד, פלצ'יק סיים במקום השביעי

לי קוכמן | עודד קרני, איגוד הג'ודו

הג'ודאי (עד 90 ק"ג) הפסיד ברבע הגמר ונפל לבית הניחומים, שם יריבו לא הופיע ופינה לו את הדרך לקרב על מדליה נגד מאידוב הסרבי, אלא שגם שם נכנע והמשלחת תשוב ארצה ללא מדליה. חברו הודח בבית הניחומים

(גודל טקסט)

היום שלישי והאחרון בטורניר גרנד סלאם קאזאן יצא לדרך הבוקר (שישי) ובסיומו הבשורה המאכזבת שהמשלחת הישראלית תשוב ארצה ללא מדליה. היום השתתפו הג'ודאים לי קוכמן, פיטר פלצ'יק וענבר לניר, שמהם קוכמן היה הכי קרוב למדליה ונכנע בקרב על מדליית הארד. אורי ששון, שהיה מתוכנן להתחרות גם הוא, הודיע לפני מספר ימים כי העדיף להמשיך להתכונן בארץ למשחקים האולימפיים בטוקיו.

קוכמן שמתחרה בקטגוריה עד 90 ק"ג, פתח את היום בניצחון על אלכסיס מתייה הצרפתי בסיבוב הראשון, בזכות ווזארי. לאחר מכן, הישראלי הכניע את רפאל מאסדו הברזילאי באיפון. בסיבוב השלישי, קוכמן ניצח את איידאר אראפוב מקזחסטן ועלה לרבע הגמר, שם פגש את לוקה מאיסורדזה הגאורגי – מדליסט הארד מאליפות העולם ב-2019, שניצח באיפון והראה לקוכמן את הדרך לבית הניחומים.

מי שהיה אמור להיאבק עם הישראלי, מיכאיל איגולניקוב מרוסיה, לא עלה למזרן ולכן קוכמן עלה אוטומטית לקרב על מדליית הארד, אבל הוא נכנע גם לסרבי נמניה מאידוב ונקבע כי המשלחת הישראלית לא תשוב עם מדליה מקאזאן.

פיטר פלצ'יק
פלצ'יק סיים שביעי בקאזאן | MAHMOUD KHALED/AFP via Getty Images

פלצ'יק (עד 100 ק"ג) העפיל אוטומטית לסיבוב השני ושם גבר על דימיטרי דובגן הרוסי, לאחר שהקרב נכנס לניקוד זהב ובו האחרון ספג עונש שלישי בקרב. פלצ'יק התמודד בשלב הבא מול סימאון קטרינה ההולנדי, שהכניע את הישראלי באיפון תוך 21 שניות ושלח אותו לבית הניחומים, שם פלצ'יק הפסיד לאלכסנדר קוקולי וסיים את התחרות במקום השביעי, אחרי שהסרבי השיג ווזארי בניקוד הזהב.

לניר (עד 78 ק"ג) החלה את דרכה בסיבוב השני גם כן, ושם הכניעה את מרינה בוקרייבה הרוסית באיפון תוך 37 שניות, בדרך לקרב מול אנה מריה ואגנר מגרמניה, שניצחה את לניר באיפון אחרי 50 שניות. נציגת ישראל נשרה אל בית הניחומים וגם דרכו לא הצליחה להשיג את המדליה, אחרי שהפסידה לאלכסנדרה באבינצבה באיפון וסיימה במקום השביעי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי