פרימו אחרי המדליה: "אני כל כך מאושרת, למדתי לקבל את האתגרים"

גפן פרימו | איגוד הג'ודו

הג'ודאית (21) שזכתה בארד באליפות העולם: "זו שנה שאני לא יודעת איך לתאר. זה חלק מהקסם בג'ודו". הרשקו: "זה הישג אדיר, היא התגברה על הקורונה ועל הקשיים. מצפה לה עתיד מזהיר". פונט: "מדהים ומרגש"

(גודל טקסט)

גפן פרימו (21) הייתה הבשורה הגדולה של הג'ודו הישראלי ביום השני של אליפות העולם. הג'ודאית אמנם נשרה לבית הניחומים אך סיימה עם מדליית ארד, כחודשיים אחרי שזכתה במדליית ארד באליפות אירופה כשגברה על דיורה קלדיורובה האוזבקית.

לאחר מכן אמרה פרימו הנרגשת: "אני כל כך מאושרת. המדליה הזו מגיעה זמן קצר אחרי המדליה באליפות אירופה ואחרי שנה שאני עדיין לא יודעת איך לתאר אותה. השנה הזו הביאה איתה אתגרים גדולים ומי שמתחרה בספורט מקצועני בכלל ובג'ודו בפרט – יודעת שזה חלק מהקסם שבמקצוע הזה. זה גם חלק מהדרך שלי כספורטאית. למדתי לקבל גם את האתגרים וגם את השמחה והיום זה הזמן שלי לשמוח. להיות על הפודיום באליפות אירופה? אני מאושרת".

מאמן נבחרת הנשים, שני הרשקו היה גאה: "הישג אדיר לגפן, היא זכתה במדלית ארד באליפות העולם ועוד בשנה בה חלתה בקורונה, מחלה שפגעה מאוד ביכולתה הגופנית. גפן התגברה על התקופה הקשה ובתוך חודשיים זכתה במדליות הן באליפות אירופה והן באליפות העולם. זה מוכיח עד כמה לגפן יש כוח מנטלי אדיר, היכולת שלה והעתיד המזהיר שמחכה לה.

שני הרשקו, גפן פרימו | איגוד הג'ודו

עוד אמר: "גפן כל פעם פורצת גבולות ואני מאוד גאה בה. זה הישג אדיר של עבודת צוות ומחויבות של כל ספורטאיות הנבחרת, הצוות המקצועי ואיגוד' הג'ודו".

יו"ר איגוד הג'ודו, משה פונטי, ברך אף הוא: "זה הישג אדיר לספורטאית מדהימה שההישגים שלה בגיל כה צעיר רק מרמזים על הפוטנציאל הגדול שלה. אין לי ספק שאם בגיל כה צעיר היא מגיע לפסגות האלה – עם עבודה נכונה מצפה לה עתיד מזהיר. לזכות במדלייה גם באליפות אירופה וגם באליפות העולם בזמן כה קצר זה הישג גדול, מדהים ומרגש. מגיע קרדיט גדול לשני הרשקו ולצוות שלו על עבודה אדירה לאורך שנים".

גפן פרימו | איגוד הג'ודו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי