אליפות העולם בג'ודו: יהונתן אלבז הודח בשמינית הגמר

יהונתן אלבז | איגוד הג'ודו

אלוף אירופה עד גיל 23 רשם הישג נאה כשחזר מפיגור ווזארי בשני הקרבות הראשונים שלו בתחרות, אבל בסיבוב השלישי סיים את דרכו למדליסט הארד מאולימפיאדת ריו. גינר הודח לאחר שנכנע באיפון בקרב הראשון

(גודל טקסט)

יום התחרויות השלישי באליפות העולם בג'ודו שנערכת בהונגריה החל הבוקר (שלישי), אבל ללא בשורות עבור המשלחת הישראלית. לאחר שגפן פרימו השיגה מדליית ארד ראשונה לנבחרת הישראלית, קיוו היום (שלישי) ללכת בעקבותיה ג'ודוקא נוספים, אולם ללא הצלחה.

הישראלי הראשון שעלה להתחרות על המזרן היה אורון גינר (קטגוריית משקל עד 73 ק"ג), אך לצערו הוא ספג איפון בשלב מוקדם של הקרב והודח מהתחרות כבר בסיבוב הראשון.

אחרי גינר, יהונתן אלבז עלה לקרב מול יריב סלובני באותה קטגוריית משקל ונקלע לפיגור ווזארי, אך ביצע קאמבק עם שני ווזארי משלו שהביאו אותו לסיבוב השני. שם, הוא עשה בדיוק את אותו הדבר: ספג ווזארי מוקדם, אך ריתק את יריבו הקובני והעפיל לסיבוב השלישי, שלב שמינית הגמר. לצערו, הוא פגש שם את מדליסט הארד מאולימפיאדת ריו, לאשה שבדטואשווילי שניצח אותו בדרך לשלב הבא. תחרות טובה לישראלי בן ה-22, אבל ללא מקום על הפודיום או ירידה לבית הניחומים.

אורון גינר
אורון גינר | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי