Sport1 Banner

הסתיים בלחיצת יד ובחיבוק: סעיד מולאי הדיח את דין גמר

דין גמר | עודד קרני, איגוד הג'ודו

הג'ודואי הצעיר העפיל לסיבוב השלישי באליפות העולם בבודפשט, אך שם פגש את האיראני, שמייצג את מונגוליה, שניצח בקלות. גילי שריר סיימה את דרכה כבר בקרב הראשון

(גודל טקסט)

אליפות העולם בג'ודו המתקיימת בהונגריה נכנסה היום (רביעי) ליומה הרביעי ואמנם נציגי המשלחת הישראלית כבר לא יעלו היום על הפודיום לאחר שהודחו בשלבים מוקדמים, אבל ניתן לומר שהישג יפה נרשם כאשר דין גמר בן ה-22 פגש את סעיד מולאי, הג'ודאי האיראני שמוכר לכולנו היטב, ולאחר הקרב השניים לחצו ידיים והתחבקו.

דין גמר (עד 81 ק"ג) פתח ברגל ימין את יום התחרויות לאחר שגבר על אנסטסיוס מילונליס היווני. הישראלי כבר נקלע לפיגור לאחר שספג ווזארי, אך הגיב בווזארי משלו והוסיף איפון שהכריע את ההתמודדות. בסיבוב השלישי פגש את אחד המתמודדים הבכירים בקטגוריית המשקל שלו, סעיד מולאי. כזכור, הג'ודאי האיראני כבר אינו מייצג את מולדתו, אלא את מונגוליה, מאז שעזב לאחר שהרשויות במדינה אילצו אותו לפרוש מתחרות לפני קרב נגד שגיא מוקי הישראלי. מולאי, שגם היה אורח כבוד והתחרה בגרנד סלאם בתל אביב בפברואר האחרון, ניצח בקלות את גמר ובסיום השניים נראו מיודדים, לחצו ידיים והתחבקו.

לעומת גמר, גילי שריר נפרדה מהתחרות כבר לאחר הקרב הראשון. בת ה-21, שמתחרה במשקל עד 63 ק"ג, פגשה את כריסטינה קבאנה פרס מספרד, ולאחר ששתי המתמודדות ספגו שני עונשים כל אחת, הספרדייה הבטיחה את הניצחון באמצעות איפון והישראלית סיימה את דרכה באליפות.

גילי שריר | עודד קרני, איגוד הג'ודו
עוד באותו נושא: גילי שריר, דין גמר, סעיד מולאי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי