אליפות העולם בג'ודו: לי קוכמן הודח בשמינית הגמר

לי קוכמן | עודד קרני, איגוד הג'ודו

הג'ודוקא הישראלי סיים את דרכו בתחרות היוקרתית לאחר שהפסיד ליריב אוזבקי. קודם לכן, ניצח יריב מפנמה באיפון תוך 40 שניות וגבר על יריב הולנדי הודות לשני ווזארי שהשיג. לעומתו, גיא גורביץ' הודח בקרב הראשון

(גודל טקסט)

אליפות העולם בג'ודו הנערכת בבודפשט נמשכת, והיום (חמישי) עלו למזרן בהונגריה שני ישראלים נוספים בקטגוריית המשקל עד 90 ק"ג. במוקד, לי קוכמן הודח בשמינית הגמר וסיים טורניר מוצלח, בעוד גיא גורביץ' הפסיד בקרב הראשון שלו וסיים את חלקו בתחרות.

נתחיל עם קוכמן. הג'ודוקא הישראלי התמודד בסיבוב הראשון מול חוזה לואיס אורטגה מפנמה, וסיים את הקרב תוך 40 שניות עם איפון מרשים שהעניק לו את המקום בסיבוב השני. שם, הוא התמודד מול יספר סמינק ההולנדי. 2:16 לסוף הקרב, קוכמן השיג ווזארי שהעניק לו את היתרון ושניות ספורות לסיום ווזארי נוסף חתם את גורל הקרב והעלה אותו לשמינית הגמר. רצף הניצחונות של הישראלי נעצר לאחר הפסד באיפון לדבלאט בובונוב האוזבקי, שממשיך לרבע הגמר על חשבון קוכמן.

הישראלי השני שעלה היום למזרן היה גיא גורביץ', שנפרד מהאליפות בתום קרב אחד בלבד. גורביץ' הפסיד לאדוארד טריפל הגרמני, שנחשב ליריב יותר טוב ממנו באופן משמעותי. בכך, הג'ודוקא נפרד מהתחרות היוקרתית בשלב המוקדם.

גורביץ'. הפסיד בקרב הראשון | עודד קרני, איגוד הג'ודו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי