אליפות העולם: לניר הפסידה בבית הניחומים וסיימה במקום השביעי

ענבר לניר | באדיבות איגוד הג'ודו הבינלאומי

הנציגה הישראלית הפסידה לסטינהויס ההולנדית ברבע הגמר ולטורצ'ין בבית הניחומים, אך הבטיחה את השתתפותה בטוקיו. קודם לכן, היא חזרה מפיגור נגד אנטומרצ'י הקובנית והדהימה את גרף האוסטרית עם איפון תוך 18 שניות

(גודל טקסט)

אליפות העולם בג'ודו נמשכה היום (שישי) בבודפשט, כאשר הנציגה היחידה של המשלחת הישראלית ביום התחרויות הנוכחי היא ענבר לניר, בקטגוריית המשקל של עד 78 ק"ג. הג'ודוקא בת ה-21 הרשימה בשני הקרבות הראשונים שלה ועלתה לרבע הגמר, שם הודחה, נשרה לבית הניחומים, הפסידה וסיימה במקום השביעי באליפות העולם הראשונה שלה. עם זאת היא תוכל להתנחם בעובדה שהבטיחה סופית את השתתפותה במשחקים האולימפיים בטוקיו.

בקרב הראשון של יום התחרויות, לניר פגשה את קליימה אנטומרצ'י הקובנית, והיא נקלעה לפיגור לאחר ווזארי של יריבתה. עם זאת, הישראלית לא התייאשה בווזארי משלה, ולאחר מכן היא הוסיפה איפון שהכריע את הקרב. בשמינית הגמר, לניר פגשה את ברנדט גרף מאוסטריה והדהימה אותה עם איפון לאחר 18 שניות בלבד.

ברבע הגמר, הישראלית הצעירה פגשה את גוסה סטיינהויס ההולנדית, אך כנראה היה מדובר במשימה קשה מדי עבורה. השגת ווזארי פעמיים מקנה ניצחון בהתמודדות, וזה בדיוק מה שההולנדית עשתה בדרך לחצי הגמר. היא נשרה לבית הניחומים שם שמרה לסיכוי על הארד, אך הפסידה לאנסטסיה טורצ'ין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי