למה נתניה צריכה חלוץ מקומי?

נבו מזרחי. חגג על ביתר בגביע הטוטו
נבו מזרחי. חגג על ביתר בגביע הטוטו |

עטר חייב חיזוק בחוד, אך הסיכוי למצוא זר בינואר קלוש. ב-19:45: בית"ר י-ם

(גודל טקסט)

אין פינה באירופה שלא תשמעו בה את המילה "ינואר". אין מועדון בעולם שלא תשמעו בו את העמדה: חלוץאל המרוץ חסר הסיכוי הזה נכנסה גם מכבי נתניה, מתוך תקווה לפתור את הבעיה. כל מועדון בליגות המשנה באירופה ישאיר בסגל גם חלוצים בינוניים, שאם ישוחררו ילכו לעשות כסף באזרבייג'אן או קזחסטן, מה גם שכלל לא רע לבחור במזרח הרחוק יותר, בתאילנד או הודו.

 

לכן חייבים ראובן עטר ודורון אוסידון להבין כי סיכוייהם למצוא חלוץ זר באמצע העונה אפסיים, ודווקא כובש טוב מהליגה הלאומית – או אפילו ליגה א' – ייתן תפוקה טובה יותר, גם משום שתקופת ההתאקלמות תהיה קצרה הרבה יותר. אפשרות נוספת היא לתת את המפתחות בידיו של נבו מזרחי, כובש מחונן וכבר הספיק לחגוג על בית"ר ירושלים בגביע הטוטו.

 

 

כיבוש שערים תלוי גם באלמנטים אחרים ולא רק בשחקני ההתקפה. עכו למשל הגיעה בשבת שעברה לאצטדיון סמי עופר עם שון ויסמן, אחמד קאסום, אליאור סיידר וסמואל גילמור, מתוך כוונה ברורה לנצח את הפועל חיפה. אך עכו ספגה שלושה שערים וכבשה רק אחד – מהנקודה הלבנה.

 


נבו מזרחי. מחונן (עדי אבישי


 

נתניה לוקה במסירה. יש לה קשרים מצוינים כמו חמזה בארי וטל איילה, אך שניהם מכדררים ולא מגישים. מכבי פ"ת ובית"ר ירושלים דומות בסגנון משחקן. לפ"ת שלושה בלמים, ואצל סלובודאן דראפיץ' שלושה קשרים אחוריים. שתי הקבוצות הללו אפורות, ונמצאות חזק בצמרת. שתיהן לא מתאימות לנתניה, שסיימה ב -0:0 מול הקבוצה של רן בן שמעון ותפגוש את בית"ר (ישיר בספורט1 וב-HD  החל מ-19:45).

 

לראובן עטר אסור להתפתות למשחק הנסוג של הקבוצה מהבירה, שספגה רק שני שערים בלבד בששת משחקיה האחרונים. איזה מאזן. רוקביציה, אצילי ודובב גבאי הם שלושת מובילי המתפרצות הטובים בישראל ומושלמים באיזון: אצילי יגיש, ואילו גבאי והאוסטרלי ירוצו.

 


אוסידון. כדאי להתמקד בחיפוש קרוב (אסף קליגר)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי