הוכנבוים: בטוח שגוטמן לא רצה לפגוע בקהינדה

גוטמן לא רצה לפגוע בו
גוטמן לא רצה לפגוע בו | צילום: עדי אבישי

מאמן הפועל ת"א קרא לחלוץ "מספר 99", מאמן עכו הגיב בראיון לספורט1

(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב דיברו השבוע על חשיבותו העצומה של המשחק הביתי מול הפועל עכו. אבל בתום 90 הדקות שלוש הנקודות הצפינו לעכו. המאמן המנצח, ירון הוכנבוים, אמר הבוקר בראיון לספורט1: "גם אם התוצאה נחשבת להפתעה, אני תמיד מאמין. באנו לנצח ושיחקנו עם שלושה חלוצים. נכון, הפועל ת"א היא קבוצה טובה, מקומה אינו בפלייאוף התחתון, אבל גם תוצאות שנחשבות להפתעה, הן חלק מהכדורגל".

אני מזכיר להוכנבוים שבכל זאת לקראת משחק החוץ מול הפועל ת"א, הוא הדגיש בפני שחקניו שבעיניו הם לא פחות טובים מכל קבוצה אחרת. על כך הוא משיב: "כמאמן אני חייב לבטוח בשחקני ולהראות להם זאת. מתחילת משחקי הליגה הקבוצה יודעת כיצד להתמודד עם אתגרים. כשהגיע חודש ינואר ביצענו את השדרוג המתבקש, ועל כך אנחנו חייבים תודה להנהלת הקבוצה ולראש העירייה, שמעון לנקרי, והתוצאות לא איחרו לבוא".

הוכנבוים המשיך: "תפקידי כמאמן הוא לדאוג. כל מאמן דואג, וכך גם אני. אבל במקביל אני סומך על שחקניי ובוטח בהם. השינויים שביצענו בהתקפה שיפרו מאוד את הסיכויים שלנו להישאר בליגת העל".


מאמין שקבוצתו תשרוד בליגה. הוכנבוים (עדי אבישי)

ואי אפשר היה שלא לשאול את ירון על דברים שאמר מאמן הפועל ת"א, אלי גוטמן, לאחר ההפסד בשיעור 2:0, כאשר דיבר על מבקיע שני השערים, לנרי קהינדה, ואמר "מספר 99 של עכו". הוכנבוים הגיב: "אני בטוח שאלי גוטמן יודע מי זה קהינדה, ומבלי להיכנס לדברים, אני משוכנע שלא הייתה לו כוונה לפגוע בקהינדה. לגבי קהינדה, יש לי חיבור מצוין איתו מהעונה שעברה שבה אימנתי בעפולה. לא סתם רציתי אותו בעכו".

"לא סתם רציתי את קהינדה" (עדי אבישי)

במחזור הבא, האחרון של הליגה הסדירה לפני התפצלותה לפלייאוף עליון ותחתון, תפגוש עכו בסוגרת הטבלה, קבוצת מכבי נתניה. הוכנבוים אינו מזלזל בה אף לא לרגע: "זהו מוקש גדול, ולמרות שכולנו יודעים מה מצבה, אני דווקא זוכר את ההזדמנויות להבקיע שיצרה לעצמה במשחקים. עבורי זו נקודה מיקצועית רבת חשיבות. ברור שנעשה כל מאמץ לנצח, ואין ספק כי תוצאת תיקו תאכזב אותנו".

בהמשך הראיון התייחס ירון גם למאבקי ההישרדות שיהיו בפלייאוף התחתון. "כל קבוצה מהמקום השביעי ומטה נמצאת בסכנת ירידה. אף אחת מהן לא יכולה להיות רגועה. תהיה מלחמה על כל נקודה, אולי ממש עד קו הסיום", קבע מאמן הפועל עכו.

האם תישארו בליגה?

"בעזרת השם נעשה זאת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי