הברקה של מולנסטיין לא הספיקה

|

מאמנה של מכבי חיפה עבר בין מערכים ושיטות, אבל הולנדי גנב את ההצגה. לחמן על תפקודו של קהת ועם מחמאות להפועל

(גודל טקסט)

מאמן אחד מחויך מול מאמן שני זועף, וכך היו גם פני הקבוצות בדקות הפתיחה של דרבי הכרמל. מולנסטיין ומכבי חיפה היו אופטימיים במיוחד, בעוד אלי כהן האדום ציפה למעט פריחה לאחר שממה בשלושת משחקיה האחרונים של הפועל.

 

ממכבי חיפה קיימת תחושה שתם עידן המשולש באמצע. מולנסטיין המשיך לשחק 2:4:4, כשגליינור פלט ואלירן עטר מתייצבים בקווים מול ברונו פניירו וניסו קפילוטו, מה שהותיר את נטע לביא וקמיל ואצק מול שלישייה אדומה במרכז הקישור.

 


אותו יתרון הזה במרכז השדה דילל מיד בפתיחה את הביטחון איתו עלו הירוקים. אלו היו הדקות של חנן ממן, שטייל בשדרה שבין לביא לוואצק ואילץ את גארי קגלמאכר ודקל קינן לצאת, באמצע נהיה צפוף וכתוצאה מכך דהרו בקווים איסמעיל ריאן וסאן מנחם הירוקים מבלי לדעת לאן.

 

לביא מסתבך. האדומים ניצלו את יתרונם במרכז (ערן לוף)


הבעיה נוצרה כאשר ורמוט ורועי קהת נכנסו לתוך התנועה אחד של שני. מולנסטיין היה מפיק יותר אם היה מציב אותם באגפים הפוכים, אם כי קהת גם כך אינו שחקן שחותך מהאגפים, אלא שחקן אמצע שלא יצליח לתפקד בימין לאורך זמן.


הפועל חיפה הייתה טובה יותר במחצית הראשונה לא רק באמצע, אלא גם בקווים – בעיקר בקו הימני שם ורמוט לא סייע מספיק למנחם בסגירה. פלקושצ'נקו מעמדה מרכזית ויאזביץ' מעמדת הכנף הגיעו שניהם לשני מצבים מימין והנשיפות של אלי כהן רק הלכו וגברו לאור ההחמצות של שניהם.

 

במחצית השנייה השליטה עברה לרגליהם של הירוקים, אחרי שוורמוט וקהת נכנסו ביחד לאמצע ויצרו מערך של ארבעה קשרים. הירוקים החלו לתקוף ועטר זכה לקבל את הכדורים באגף שמאל האהוב עליו בו הוא עושה ככל העולה על רוחו, שם נהיה מרווח הרבה יותר לאחר הזזתו של ורמוט.

 

רבע שעה לסיום ורמוט חזר שמאלה והנתיב לאלירן שוב נסתם. הלהיט של ההולנדי, איסמעיל ריאן, ניסה לקחת שוב ושוב את הקו הימני לבד. אין ספק, הברקה של מאמן מכבי ומגמה שמטרתה להרוויח עוד שחקן התקפי ב-11.

 

עטר עשה ככל העולה על רוחו, עד שהנתיב נסתם (ערן לוף)

 

גם פיראס מוגרבי עלה מהספסל והחליף את רועי קהת, מה שגרם לאגף ימין להתחיל לחיות. כדור רוחב נדיר של המחליף גם כמעט הכריע את הדרבי, אבל הולנדי מעופף בשער האדום מנע מהולנדי אחר יתרון.

 

מרוצים מהנקודה. האדומים הרשימו בדרבי (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי