תנו צ'אנס, הם באים מהלב: 10 הצעירים שיכולים לפרוץ

אינברום
אינברום |

הכוכב הבא של הנבחרת והיורש של קטן ברשימת הכישרונות של לחמן

(גודל טקסט)

התחושה הזו אופפת אותנו בכל תחילת עונה. אוהבי הכדורגל הישראלי הנאמנים שנים ארוכות להווי המקומי, יתרגשו גם בסוף השבוע מהאווירה ומשחקני הרכש החדשים, אך בסתר לבם יקוו שהמאמנים יעזו ויתנו את הבמה לדור העתיד ולשחקני הבית. ואם אפשר, שהצעירים הללו יהיו מהדורה מחודשת של רוני קלדרון, משה סיני ואורי מלמיליאן – כישרונות גדולים משכונות או פרברים שצמחו נגד כל הסיכויים וריגשו לבבות של רבבות. העונה הזו, כך נראה, מצפים לנו כוכבים ייחודיים ומפתיעים. הנה 10 שמות שכדאי להתחיל לשנן: 

אור אינברום. כשמזכירים את מ.ס. אשדוד, העיניים מופנות למיכאל אוחנה וגדי קינדה. את האקזיט הגדול יעשה ג'קי בן זקן על בן העדה האתיופית מקריית גת. אינברום, התגלית של הסקאוט עידן בן אבו, התגורר שנתיים באקדמיה של אשדוד וכיום נחשב לכוכב על, שחקן קישור כובש, אלגנטי וקר רוח עם טכניקה עילאית. התפתחות פיזית ומנטלית תוביל את היהלום לפסגת הכדורגל הישראלי, ואולי גם האירופי.


יכול להגיע רחוק מאוד. אינברום (אודי ציטיאט)

אורן ביטון. הפועל נצרת עילית נתנה את הבמה לבן ביטון, ועכשיו פרץ משם המגן השמאלי שצמח בכור ההיתוך של קריית חיים. אבדה גדולה של הפועל חיפה, שהשאילה את המגן לקבוצה מהלאומית ואיבדה אותו לטובת הפועל קריית שמונה. מוטי איוניר קיבל החלטה גדולה, איזי שרצקי גיבה אותו ושילם בהתאם להחלטת הוועדה למעמד השחקן. הקריה זכתה במגן השמאלי הטוב בישראל, שילוב של אדורם קייסי ונג'ואן גרייב. ביטון תמיר, אציל ואלגנטי ותפור לשיטה של איוניר.

עידו דוידוב. גם מכבי פ"ת הפסידה לקריית שמונה. דוידוב לא ניגן כינור ראשון במחלקת הנוער של הלוזונים ו-12 השערים בהפועל רמה"ש, כולל שתי שלישיות, שיכנעו את שרצקי. הילד מהוד השרון יכול לשחק מאחור ומלפנים, בכל תפקידי הקישור, דינמי ונייד, וההצטרפות בלי כדור לעומק היא התכונה החשובה שלו.

דין דוד. 2015, משחק הכנה של אשדוד מול בית"ר ירושלים בבית וגן. עבדכם הנאמן מעלה בהרכב את חלוץ הנוער, עוד תגלית של מערך הסקאוט האשדודי. הילד מאשקלון כבש בצרורות בכל מקום ששיחק. אחד המהירים בכדורגל הישראלי, עם תנועה חכמה בלי כדור.


כריזמה במרכז המגרש. אליאל פרץ (עדי אבישי)

רז כהן. פצצת האנרגיה של הפועל כפ"ס. זו תהיה השנה השלישית של הקשר הנייד, אבל בעונה הזו כולם יכירו את השילוב בין ביברס נאתכו לבירם כיאל. קשר העתיד של נבחרת ישראל.

אליאל פרץ. השם פרץ מהדהד במכבי ת"א עשרות שנים. ויקי ויעקב, ריף ודור. עכשיו הגיע תורו של אליאל גבה הקומה, עם נוכחות וכריזמה במרכז השדה.

עמית זנטי. הנה הגיע היורש של יניב קטן. כמו כוכב העבר, גם זנטי החל את דרכו באגף. הדמיון לקפטן העבר הוא בממדי הגוף ובכוח הפריצה. מול נומה קאליו הגיעה הפריצה, כשזנטי נכנס בדקה ה-58 וריגש בכל פריצה שעשה מהאגף הימני. זה נגמר בדמעות, אבל אולי השנה תגיע הפריצה הגדולה באמת.


היורש של יניב קטן (האתר הרשמי של מכבי חיפה)

יוסף טואבה. כבש בצרורות במחלקת הנוער של הפועל פ"ת. המלאבסים ויתרו, אשר אלון והפועל רעננה התנפלו, והחלוץ בן ה-17 ינסה לרשום את הפריצה שלו אצל סילבס.

ירדן אבוחצירה. חלוץ שגדל במחלקת הנוער של הפועל ב"ש. יובל נעים זיהה את הפוטנציאל וערך לו הסבת תפקיד. אבוחצירה עט על התפקיד, שילב ניידות וטכניקה ולא שוכח לכבוש. עשוי להיות מהקשרים האחוריים הטובים בליגה.

מתן חוזז. עם דמיון לעומר אצילי, ועם רגל שמאל מאגף ימין, חוזז הוא הכוכב הבא של ישראל. נקודת התורפה היחידה שלו היא העובדה שהוא מתקשה לשחק במרכז הצפוף. לתשומת לבם של שוטה ארבלדזה ומכבי ת"א.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי