תמוז חזר לישראל: שתי קבוצות מעוניינות בי, אקבל החלטה

טוטו תמוז
טוטו תמוז | מסך

החלוץ בן ה-29 טוען: "מיד עם פתיחת חלון ההעברות תהיה לי קבוצה חדשה. עם הנשמות הטהורות שיש בכדורגל הישראלי, רק ישמעו את שם הקבוצות וכבר ימהרו לקלקל. פה הרי לא יודעים לפרגן"

(גודל טקסט)

טוטו תמוז חוזר לכדורגל הישראלי. החלוץ בן ה-29 נחת בליל שבת סמוך לחצות בנתב"ג והצהיר: "יש שתי קבוצות שמעוניינות בי, אשב איתן במהלך השבוע ונקבל החלטות. בכל מקרה מיד עם פתיחת חלון העברות תהיה לי קבוצה חדשה".

בתשובה לשאלה מי הן שתי הקבוצות החפצות בשירותיו, חייך תמוז וענה: "אתה לא מכיר את הנשמות הטהורות שיש בכדורגל הישראלי. רק ישמעו את שם הקבוצות וכבר ימהרו לקלקל. פה הרי לא יודעים לפרגן".

לטענת השחקן הוא כשיר לשחק באופן מיידי כיוון שהתאמן באופן קבוע בשורות קבוצת יובנטוס בוקרשט, סוגרת הטבלה בליגה הרומנית, שניצחה משחק אחד בלבד ב-22 מחזורים. מאז ירד עם הפועל ת"א לליגה הלאומית התגורר תמוז עם חברתו בבוקרשט.

ברזומה של החלוץ בן ה-29 עשר הופעות במדי הנבחרת בהן כבש שני שערים, שניהם לפני 10 שנים מול בלארוס בשני משחקי ידידות. הוא היה מלך השערים של ליגת העל בעונת 2010/11 ולצד שתי האליפויות שחגג עם בית"ר ירושלים, ארבעה גביעים (שניים עם בית"ר ושניים עם הפועל ת"א) וגביע הטוטו אחד בירושלים, היה שותף תמוז לשתי ירידות ליגה רצופות, זו עם הפועל ת"א לפני שבעה חודשים ועונה קודם לכן עם הונאן בילואוס הסינית שאיתה ירד לליגה השלישית.

טוטו תמוז. חוזר לכדורגל שלנו (צילום מסך)
טוטו תמוז. חוזר לכדורגל שלנו (צילום מסך)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי