פנאתינייקוס ביקשה לשאול את פקהארט, באר שבע סירבה

פקהארט
פקהארט | דני מרון

דיווח ביוון: החלוץ הצ'כי קיבל שתי הצעות לשוב למדינה בהשאלה עד תום העונה. בהונגריה טוענים: חלוץ הנבחרת רולנד אוגראי (25) ברשימות של האלופה לעונה הבאה

(גודל טקסט)

שתי קבוצות בליגה היוונית פנו להפועל באר שבע וביקשו לשאול את החלוץ תומאש פקהארט לחצי עונה, כך על פי דיווחים ביוון. הקבוצות הן ככל הנראה פנאתינייקוס של עומרי אלטמן ואטרומיטוס. בשלב זה, על פי הידוע, באר שבע לא ממהרת לשחרר את החלוץ הצ'כי שלה שחתם רק בקיץ לשלוש שנים. בעקבות הסירוב, אגב, פנאתינייקוס צפויה להחתים את החלוץ הרוסי אנדריי פאניוקוב מזניט.

פקהארט בן ה-28 שיחק שנה וחצי בא.א.ק אתונה לפני שהגיע לבאר שבע וכבש 12 שערי ליגה. למרות שחוזהו לא הוארך, הוא מוערך מאוד ביוון והתאקלם היטב במדינה. בבאר שבע כבש הצ'כי ארבעה שערי ליגה ופתח רק שמונה פעמים בהרכב. השחקן לא מרוצה ממעמדו, אך ברק בכר מאמין בו ומסרב לשחררו גם בשל המצוקה של האלופה בחלק הקדמי.

בהקשר הזה, גורמים בכדורגל ההונגרי טוענים שהאלופה עוקבת אחרי מצבו של חלוץ הנבחרת רולנד אוגראי (25), שחקנה של דיוסגיור המקומית. השחקן נחשב להפתעת העונה בליגה ההונגרית, הבקיע תשעה שערים בחצי עונה, זכה לזימון לנבחרת וכבש שער מול שווייץ (5:2). אוגראי מיוצג על ידי סוכנות השחקנים לה משתייך המגן מיהאי קורהוט.

בהונגריה טענו שבאר שבע הגישה הצעה לקבוצתו של השחקן ונתקלה בסירוב. "דיוסגיור לא תשחרר אלא תמורת הצעה גבוהה של יותר ממיליון יורו. יש סיכויים גדולים יותר שאוגראי ישוחרר בקיץ", סיפרו אותם גורמים לספורט1. השחקן מחזיק בחוזה עד תום העונה הבאה.

תומאש פקהארט. פאו רצתה, ב
תומאש פקהארט. פאו רצתה, ב"ש סירבה (דני מרון)

אוגראי הוא אחד השמות שנמצאים ברשימה הארוכה של באר שבע, שכבר החלה בהכנות לעונה הבאה. כפי שכבר פרסמנו, מו"מ יחל עם חנן ממן, שוער בני יהודה אמיליוס זובאס מבוקש וגם עומר דמארי נמצא בתכניות של בכר ואלונה ברקת.

רולנד אוגראי. ברשימות של בכר לעונה הבאה (AFP)
רולנד אוגראי. ברשימות של בכר לעונה הבאה (AFP) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי