בעקבות ההתפרעות: שתי נקודות יופחתו מאום אל פאחם

מהומות קשות בסיום
מהומות קשות בסיום | אלבום פרטי

ביה"ד המשמעתי גזר עונש כבד על הקבוצה מליגה א' שאוהדיה תקפו באבנים וחזיזים את שחקני טבריה: הורדת נקודות, שלושה חודשים בלי משחק ביתי ו-15 אלף שקל קנס. שלושה אוהדים נעצרו ושוחררו בערבות

(גודל טקסט)

ביה"ד המשמעתי גזר הערב (שלישי) עונש כבד על הפועל אום אל פאחם בעקבות המהומה שפרצה בסיום המשחק מול עירוני טבריה (1:2 לאורחת) במסגרת משחקי המבחן לעלייה לליגה הלאומית. אום אל פאחם, שאוהדיה תקפו באבנים וחזיזים את שחקני טבריה, נענשה בגריעת שתי נקודות בפועל ממאזנה, באיסור של עריכת משחקים במגרשה הביתי למשך שלושה חודשים ובקנס כספי בסך 15 אלף שקל.

בנוסף הועמדו לדין שני היו"רים של אום אל פאחם מוחמד ג'בארין ומוחמד סולימאן שספגו עונש הרחקה משני משחקים של הקבוצה בנוסף לקנס כספי של 1,000 שקל. אגב, מכיוון שליגה א' הסתיימה יופחתו שתי הנקודות ממאזנה של הקבוצה בעונה הבאה.

מוקדם יותר אישרה משטרת ישראל כי עצרה שלושה חשודים תושבי אום אל פאחם (בני 19, 33 ו-49) ועיכבה קטין בן 15 ששוחרר בתנאים מגבילים בחשד להשתתפות בהתפרעות האלימה שגרמה לכך ששני מאבטחים וקצין במשטרה נפצעו באורח קל. השלושה הובאו להארכת מעצר בבית משפט השלום בחדרה ושוחררו בערבות בתנאים מגבילים.


מהומות אלימות באום אל פאחם (נזיה סולטאן – אתר 'דאבל פס')

"יודגש כי למרות התפרעות אוהדי קבוצת המקומית, חלק מאוהדי אותה הקבוצה גילו אזרחות טובה, עזרו לכוחות השיטור והאבטחה ומנעו גילויי אלימות נוספים כלפי אוהדי ושחקני הקבוצה האורחת. המשטרה תמשיך לפעול במלוא הנחישות על מנת להיאבק באלימות בכלל ובספורט בפרט ותפעל למצות את הדין עם הפורעים", נמסר מהמשטרה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי